دومین جلسه کمیته فنی تکواندو استان مازندران برگزار شد

دومین جلسه کمیته فنی تکواندو استان مازندران با حضور فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو استان و اعضا کمیته فنی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو استان مازندران، جلسه اعضا کمیته فنی تکواندو استان در دفتر هیات برگزار شد.

این جلسه با حضور فیض اله نفجم رییس، سید رضا موسوی دبیر، محبوبه محمدنژاد نایب رئیس، علیرضا میرزایی و مریم کیومرثی مشاوران هیات تکواندو استان مازندران و اعضا کمیته فنی یوسفعلی حاجی پور، رضا عرب، رشید فتاحی، میلاد کهنسال، مهسا تقوی، سوسن حاجی پور و فاطمه فردی برگزار شد.

مهدی نیک نژاد و معصومه اکبری به عنوان مسئولین کمیته مسابقات استان در این جلسه حضور داشتند.

فیض اله نفجم با توجه به پیش رو بودن مسابقات بین المللی جام فجر، قهرمانی آزاد آسیا و جام باشگاه ها حضور 40 ورزشکار دارای سهمیه در این رقابتها بیان کرد: فراهم کردن شرایط تمرینی برای تکواندوکارانی که در این رویداد ثبت نام کردند در اولویت کارهای هیات استان قرار دارد.

با اشاره به وضعیت کرونا در استان مازندران، نداشتن تمرین برای قهرمانانی که واجد شرایط حضور در این رویداد هستند درنظرگرفتن تمرین مشترک تکواندوکاران با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در دستور کار قرار گرفت‌.

نفجم در ادامه در خصوص سهمیه استان برای حضور در رویداد بین المللی بیان کرد: سهمیه هر استان براساس رتبه بندی سالانه اعلام خواهد شد که متاسفانه در ۳ سال اخیر هیات تکواندو استان بخاطر شرایط دوران سرپرستی نتوانست جایگاه قابل ملاحظه ای را بدست بیاورد و قطعا نفرات محدودی برای حضور در رویداد مذکور به واسطه سهمیه استانی خواهیم داشت.

در نهایت با اعضا کمیته فنی در خصوص تعیین این نفرات، چگونگی شرایط تمرینی و آمادگی جسمانی اعضا شرکت کننده به تبادل نظر پرداختند.

در پایان جلسه، منوط به مساعد بودن و کم شدن بیماری کرونا در استان کلیه برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری لیگ های استانی در چند هفته کوتاه و در نظر گرفتن مسابقات قهرمانی استان در رده نونهالان به صورت ۲ منطقه ای انجام شد و یکایک اعضا به گفتگو پرداختند.

  • 12:57
  • 1400/06/14
  • 6125