برگزاری دوره آموزشی توجیهی آزمون در بوشهر

جلسه آنلاین توجیهی آزمون توسط مسئول کمیته آزمون با ممتحنین و مربیان تکواندو استان بوشهر روز یکشنبه - ۱۴ شهریور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، جلسه آنلاین توجیهی آزمون توسط مسئول کمیته آزمون با ممتحنین و مربیان تکواندو استان روز یکشنبه - ۱۴ شهریور ماه ساعت ۲۱:۰۰ با حضور ۹۸ مربی و توضیحات برنامه وبینار دوره آموزشی آغاز شد.

حسین طاهری مسئول کمیته آزمون گفت: در این دوره آخرین اطلاعات و بخش نامه های مرتبط با ممتحنین به ویژه نحوه ی آزمون های آنلاین به ممتحنین و مربیان استان بوشهر انتقال داده شد تا در این بخش بتوانند از این طریق در ارتقاء سطح فنی آزمون دهندگان در زمان کرونا موثر باشند.

طاهری افزود: توجه دقیق ممتحنین به قوانین و معیارهای آزمون و همچنین شرایط شیوع و فعالیت های غیرحضوری از موارد بررسی شده بود.

سید جلال سید مردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر از زحمات حسین طاهری در کمیته آزمون تشکر و اعلام کرد: ما با هماهنگی مسئول کمیته آزمون فدراسیون تکواندو و اهمیت بازآموزی و نحوه سنجش هنرجویان در آزمون های آنلاین این وبینار را برگزار کردیم.

وی گفت: هیات تکواندو استان یک آمار شش ماهه برای ارزیابی مربیانی که در آزمون ها و وبینارها شرکت کرده اند خواهیم داشت و بر همین اساس به مربیان امتیاز داده خواهد شد.

برای شرکت کنندگان در این دوره مدرک و گواهینامه از سوی هیات تکواندو استان بوشهر اعطا شد.

  • 05:38
  • 1400/06/16
  • 6638