در پایان مجمع انتخاباتی هیات تکواندو البرز؛

پولادگر: امروز امانت سنگینی به خلیفه سپرده شد

رییس فدراسیون تکواندو گفت: امروز امانت سنگینی به دست آقای خلیفه سپرده شد، انشاءلله ایشان با توانمندی و استفاده از پتانسیل فراوانی که در استان وجود دارد، هیات استان را هدایت کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، مجمع انتخاباتی هیات تکواندو البرز در اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، مجتبی جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز، آرش فرهادیان مسئول امور مجامع فدراسیون، اعضا مجمع و کاندیداهای انتخاباتی برگزار شد تا سکاندار هیات تکواندو در چهار سال آتی مشخص گردد.

پس از صحبت های کاندیداهای ریاست هیات و ارائه برنامه و برگزاری انتخابات، سید نعمت خلیفه به عنوان رئیس هیات معرفی گردید.

در پایان سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو گفت: هیات تکواندو استان البرز پرافتخارترین هیات این استان است که خوشبختانه رشته المپیکی تکواندو در همه 32 استان کشور فعال است. پس از جدایی استان البرز از تهران و حضور مستقل در تمامی رویدادها، توانمندی ها و پتانسیل های فوق العاده  این استان مشخص شد.

رئیس فدراسیون تکواندو افزود: امروز روز خاصی در تکواندو البرز بود و پس از سال ها محمد نوذری را در این جایگاه نداریم اما خوشبختانه ورزش جز مقوله هایی است که میتوان از وجود افراد مجرب در آن استفاده کرد و ایشان در مسئولیتی دیگر در کنارتکواندو کشور حضور دارند.

پولادگر ضمن تبریک به سید نعمت خلیفه برای احراز پست ریاست استان گفت: امروز امانت سنگینی به دست آقای خلیفه سپرده شد، انشاءلله ایشان با توانمندی و استفاده از پتانسیل فراوانی که در استان وجود دارد، هیات استان را هدایت کند.

وی تصریح کرد: قطار تکواندو همواره در حال حرکت است و خانواده بزرگ و شایسته تکواندو باید در مسیر به این حرکت سرعت  دهند.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: خوشبختانه با وجود اساتید مجرب و کارآمد در استان همه نامزدها توانمند بودند و این مهم باعث افتخار من است.

وی در پایان با اهداء لوح و هدیه از محمد نوذری به پاس سه دهه فعالیت و مسئولیت در تکواندو استان تشکر و قدردانی کرد و برای سید نعمت خلیفه آرزوی موفقیت داشت.

  • 11:22
  • 1400/06/17
  • 6643