طی پیامی؛

نفجم درگذشت حمید نصری نژاد را تسلیت گفت

فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو استان مازندران، در پیامی درگذشت حمید نصری نژاد از اساتید بین المللی تکواندو کشور و مازندران را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان مازندران، فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو استان مازندران در پیامی درگذشت حمید نصری نژاد از اساتید بین المللی تکواندو، مسئول کمیته داوران مازندران و رئیس هیات تکواندو شهرستان تنکابن را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
خبر درگذشت مرحوم حمید نصری نژاد برای جامعه تکواندو مازندران بسیار سخت بود، موجب تاثر و تکدر خاطر همکاران و جامعه ورزش تکواندو گردید.

حمید نصری نژاد خدمات ارزنده ای در دوران ریاست خود در شهر قهرمان پرور تنکابن داشته و وظیفه خود را در بخش کمیته داوران به خوبی انجام داده و در دوران اخیر بیماری خود نشان داد که یک قهرمان با روحیه جنگنده است و سخت با این بیماری دست به گریبان شد؛ لیکن در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست

بدون شک خدمات ارزشمند این همکار صدیق، پرتلاش و خستگی ناپذیر درخدمت به جامعه تکواندو برای همیشه در یاد و خاطر ورزش استان و تکواندو مازندران خواهد ماند.

درگذشت ایشان را به خانواده محترم و دختران عزیزش تسلیت گفته، از درگاه حضرت احدیت برای آن فقید سعید رحمت، غفران و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می‌کنم.

فیض اله نفجم
رییس هیات تکواندو استان مازندران

  • 13:58
  • 1400/06/20
  • 6749