کشاورز: رایحه شهاب به دلیل کم‌تجربگی مدال پارالمپیک را از دست داد

مربی تنها بانوی پاراتکواندوکار در بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: رایحه شهاب هر چند کم‌تجربه ترین بازیکن در بازیهای پارالمپیک بود، اما انگیزه زیادی برای کسب مدال داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، عاطفه کشاورز سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی عملکرد تنها بانوی تکواندوکار در بازیهای پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: هر چند رایحه شهاب طی مدت کوتاهی خود را برای شرکت در بازی های پارالمپیک توکیو آماده کرده بود، اما عملکرد موفقی داشت و برای کسب مدال از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد.

وی گفت: وی در بازی های پارالمپیک با کسانی رقابت کرد که دارای رنکینگ یک جهان و از تجربه بالایی برخوردار بودند، در حالی که رایحه شهاب تجربه مسابقات بین المللی را نداشت و توکیو دومین تورنمنت برون مرزی او بود، قطعا اگر فرصت حضور در میادین بین المللی را قبل از اعزام به توکیو داشت، به جای کسب جایگاه چهارم روی سکو قرار می گرفت.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان افزود: در بازی های پارالمپیک توکیو شهاب پیشرفت قابل توجهی داشت و تا کسب مدال برنز پیش رفت اما به خاطر این که با قرعه سختی مواجه شده بود، مدال را از دست داد. من یقین دارم در بازیهای پاراآسیایی چین با برنامه ریزی بهتر و در صورت تداوم اردوها شرایط بهتری برای کسب مدال خواهد داشت.

وی در پایان گفت: سال آینده مسابقات جهانی چین را در پاراتکواندو پیش رو داریم که تلاش بر این است حضور موفقی در این مسابقات داشته باشیم.

  • 10:06
  • 1400/06/23
  • 8670