در مراسم تجلیل از خانواده شهدای تکواندوکار تهران؛

پولادگر: خانواده‌های شهدا، گوهران ارزشمند این مرز و بوم هستند 

رییس فدراسیون تکواندو در مراسم تجلیل از خانواده شهدای تکواندو گفت: بدون تردید، مادر ان، پدران و خانواده‌های شهدا، گوهران ارزشمند این مرز و بوم و گنجینه‌های صبر، مقاومت و پیام آوران شهدا هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو در ششمین مراسم یادواره شهدای تکواندو سراسر کشور و تجلیل از خانواده معظم شهدای تکواندوکار استان تهران با عنوان « قهرمان ماندگار»، گفت: خداوند متعال را شاکر هستم که امسال هم توفیق پیدا کردیم تا بعد از یک سال و نیم تاخیر و با مشکلاتی که وجود داشت، مراسم تجلیل از خانواده‌های گرانقدر شهدا را برگزار کرده و میزبان شما عزیزان باشیم.

وی در ادامه افزود: امسال برگزاری این مراسم همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و یادآور حماسه آفرینی‌ و ایثارگری‌های عزیزترین فرزندان این مرز و بوم و همچنین اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) شده است که این موضوع برای ما یک نشانه محسوب می‌شود و حاوی پیام است.

رئیس فدراسیون تکواندو اظهار داشت: بدون تردید، مادران، پدران و خانواده‌های شهدا، گوهران ارزشمند این مرز و بوم و گنجینه‌های صبر، مقاومت و پیام آوران شهدا هستند.

وی ادامه داد: اگر حضرت زینب (س) بعد از شهادت سیدالشهداء و یاران وفادارش پیام آورعاشورا نبود، نهضت کربلا پس از این همه سال زنده نمی‌ماند و هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار نمی‌شد؛ شما خانواده‌های گرانقدر شهدا نیز پیام آوران فرزندان دلیر این سرزمین هستید و حضورتان در این کره خاکی ارزشمند است.

پولادگر تاکید کرد: مهم‌ترین هدف از برگزاری مراسم یادواره شهدای تکواندو، پاسداشت و تجلیل از خانواده‌های این عزیزان است؛ خدارا شاکر هستم که با وجود تمام مشکلات، افتخار میزبان این مراسم را داشتیم، از هیات تکواندو استان تهران، فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) و تمامی کسانی که در میزبانی از این مراسم باشکوه کمک کرده‌اند، سپاسگزار هستم.

  • 20:59
  • 1400/06/30
  • 17689