مدیر کمیته فرهنگی هیات تکواندو استان؛

طرح «زکات ورزشی» در بوشهر اجرایی می‌شود

مدیر کمیته فرهنگی هیات تکواندو استان بوشهر از آمادگی برای ارائه آموزش‌های رایگان تکواندو در بین کودکان و نوجوانان مناطق محروم بوشهر و ورزشکارانی که توان مالی ندارند در قالب طرح «زکات ورزشی» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، مهدی ملاح زاده در نشست با ریاست هیات تکواندو و مربیان تکواندو استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به لزوم محرومیت زدایی و توجه بیشتر به موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم و نیز برقراری عدالت اجتماعی و تلاش برای افزایش نشاط در بین اقشار آسیب پذیر جامعه طرح «زکات ورزشی» در بوشهر اجرایی می‌شود.

وی افزود: با حمایت فدراسیون تکواندو، این هیات از آمادگی تأمین مربی و انجام آموزش و برگزاری مسابقات و آزمون‌های ارتقای کمربند تکواندوکاران مناطق محروم و ورزشکارانی که توان مالی ندارند به صورت رایگان برخوردار است.

مدیر کمیته فرهنگی هیات تکواندو استان بوشهر ادامه داد: در این طرح، کودکان و نوجوانان مستعد خانواده‌های بی بضاعت که توان پرداخت شهریه را ندارند شناسایی و زیر نظر مربیان هیات تکواندو استان آموزش‌های تکواندو را فرا می‌گیرند.

ملاح زاده تصریح کرد: ممکن است در بین این استعدادها، ورزشکارانی باشند که از پتانسیل بالایی در رشته تکواندو برخوردار بوده و بعدها بتوان با شکوفا کردن بیش از پیش استعداد این ورزشکاران به اردوهای تیم ملی نیز راه یابند.

  • 14:22
  • 1400/08/23
  • 5936