نائب رییس هیات تکواندو مازندران؛

محمدنژاد: شیدایی برای رسیدن به مدال طلا سخت کوشید

محبوبه محمدنژاد نائب رییس هیات تکواندو مازندران طلا را حق شیدایی دانست و رسیدن به آن را امیدبخش برای داشتن نماینده برای المپیک دو سال آینده دانست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان مازندران، محبوبه محمدنژاد نایب رییس بانوان هیات تکواندو استان در پی کسب طلا خوش رنگ زهرا شیدایی در رقابتهای آزاد قهرمانی جهان گفت: بار دیگر در جولانگاهی که شکوه تکواندوی جهان عیان بود، شیرزنی از مازندران خروشید و تاریخ این رشته پرافتخار را از نو نوشت. یقینا حق شیدایی در این مسابقات مدالی جز طلا نبوده و برای رسیدن به طلا این مسابقات سخت کوشید.

نایب رییس تکواندو مازندران بیان کرد: شیدایی پس از یک دوره طولانی آسیب دیدگی، آمادگی خود را از رقابتهای جام فجر نشان داد و در اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی جهان با کسب خوش رنگ ترین مدال ثابت کرد و قطعا با همین شرایط و آمادگی می تواند نماینده شایسته استان و ایران برای آوردگاه المپیک باشد.

وی افزود: قطعا مازندران از این پس نخستین طلایه دار تکواندوی بانوان جهان خود را به یاد خواهد داشت و از خداوند متعال برای این بانو عزیز آرزوی کسب مدال های متعدد دیگر میادین بزرگ را خواهانم.

محمدنژاد در ادامه کسب جایگاه سومی بانوان ایران را تبریک گفت و برای تمام دختران سخت کوش ورزشکار آرزوی موفقیت کرد.

  • 12:58
  • 1400/09/08
  • 5789