رئیس هیات تکواندو استان خبرداد:

مسابقات انتخابی پومسه اردبیل "گرامیداشت حماسه 9 دی" برگزار می شود

رئیس هیات تکواندو اردبیل از برگزاری مسابقات انتخابی پومسه به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی در استان خبرداد و گفت: این مسابقات با هدف استعدادیابی  و انتخاب نفرات برتر پومسه استان اردبیل در رده های مختلف سنی در خانه تکواندو استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل، تورج خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان از برگزاری مسابقات انتخابی پومسه به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی دراستان خبرداد و گفت: این مسابقات با هدف استعدادیابی  و انتخاب نفرات برتر پومسه استان اردبیل در رده های مختلف سنی در دو بخش آقایان و بانوان  9 و 10 دی ماه در خانه تکواندو استان اردبیل برگزار می شود.

خوشروزی به تشریح جزئیات این دوره از مسابقات پرداخت و گفت:  تکواندوکاران رده نونهالان و نوجوانان  پوم یک به بالا  و رده جوانان و بزرگسالان کمبر مشکی به بالا می توانند در این دوره از مسابقات  ثبت نام کنند.

وی  با بیان اینکه مسابقات بانوان در روز پنجشنبه 9 دی  و مسابقات برادران 10 دی ماه برگزار می شود، گفت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقات می توانند با مراجعه به هیات های ورزشی در شهرستان ها نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

  • 11:05
  • 1400/10/06
  • 5978