دیدار مسئولان کوکی وان با رئیس فدراسیون تکواندو:

رئیس مرکز آموزش جهانی: تکواندو ایران با ساعی روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت

هیئت اعزامی مرکز آموزش فدراسیون جهانی صبح امروز ضمن بازدید از امکانات تکواندو ایران با رئیس و سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو کشورمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ «یون یونگ سوگ» رئیس و «کو کوانک هون» مدیر مرکز آموزش جهانی به همراه «اوم جی یونگ، هوانگ بو سئون و کیم یونگ ان» که جهت برگزاری دوره بین المللی داوری هانمادانگ و افتتاح مرکز آموزش جهانی به تهران سفر کرده اند، صبح امروز با حضور در محل فدراسیون با هادی ساعی رئیس و مسعود لشگری سرپرست دبیری فدراسیون دیدار و گفتگو کرده اند.

در ابتدای این جلسه هادی ساعی ضمن خوش آمدگویی به میهمانان کره‌ای و ابراز خرسندی از میزبانی یک دوره بین المللی گفت: تکواندو ایران سابقه درخشانی در سطح جهان دارد و با توجه به پتانسیل و امکانات موجود در دو بخش سخت افزاری و نیروی انسانی می‌تواند با همکاری کوکی وان گام‌های مؤثری در جهت رشد و ارتقا تکواندو در منطقه بردارد.

«یون یونگ سوگ» رئیس مرکز آموزش کوکی وان نیز با بیان اینکه اطلاعات بالایی از فرهنگ غنی ایران و علاقمندی به تکواندو در این کشور دارد، خاطرنشان ساخت: سالهاست در تکواندو جهان با مسئولیت‌های مختلفی حضور داشته ام و از هادی ساعی مبارزات بیاد ماندنی و مدال‌های با ارزشی را در ذهن دارم. کوکی وان همیشه ارتباط خوبی با تکواندو ایران داشته و مطمئن هستم با مدیریت وی می‌توانیم این ارتباط را گسترش داده و برای تکواندو منطقه و حتی جهان به کمک ایران کارهای بزرگی انجام دهیم.

هدیه رئیس مرکز آموزش فدراسیون جهانی به هادی ساعی به مناسبت پنجاهمین سالگرد کوکی وان

وی با اشاره به گسترش ارتباط مرکز آموزش جهانی با تکواندو ایران اظهار داشت: با امضا تفاهم نامه می‌توانیم از توانمندیهای ایران در بخش‌های مختلف در جهت گسترش تکواندو در جهان استفاده کنیم. با توجه به امکانات بسیار خوب فدراسیون تکواندو، ایران قابلیت تبدیل شدن به یک پایگاه قدرتمند برای ما در راه بالا بردن دانش فنی تکواندوکاران کشورهای مختلف را دارد.

«یون یونگ سوگ» در پایان سخنان خود گفت: هادی ساعی به عنوان یکی از قهرمانان بزرگ  دنیا در کره جنوبی و در بین تکواندوکاران محبوبیت بالایی دارد. ساعی بر خلاف بسیاری از قهرمانان تکواندو بعد از پایان دوران قهرمانی وارد کارهای اجرایی و مدیریتی شده و برای ما جای خوشحالی است که یک قهرمان بزرگ دنیا مسئولیت تکواندو ایران، به عنوان یکی از قدرتهای تکواندو جهان را برعهده گرفته و برای وی در این مسئولیت مهم و بزرگ آرزوی موفقیت داریم.

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان در پایان این جلسه با تشکر از حضور هیئت کره ای در فدراسیون تکواندو، ضمن ارائه گزارشی از شرایط تکواندو ایران و تعداد هنرجویان سازماندهی شده این رشته عنوان داشت که برنامه‌هایی متعددی برای گسترش هر چه بیشتر تکواندو در ایران و حتی استعدادیابی در روستاها داریم.

در پایان این جلسه «یون یونگ سوگ» به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس کوکی وان هدیه را به هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان اهدا نمود.

  • 11:46
  • 1401/01/07
  • 2228