مسوول کمیته داوران بانوان استان آذربایجان‌شرقی

قاسمی: سال 1400 برای بانوان داور استان سال پرباری بود

مسوول کمیته داوران بانوان استان آذربایجان‌شرقی گفت: سال 1400 سال پرباری برای داوران بانو استان آذربایجان‌شرقی بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو کشور و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی، مهرانگیز قاسمی اظهار داشت: سال 1400 سال پربار داوری برای بانوان تکواندو استان آذربایجان‌شرقی بود. همانند سال‌های گذشته در ابتدای سال با حضور 61 داور شامل 30 داور درجه 3، 24 داور درجه دو، 6 داور درجه یک و یک داور بین‌المللی جلسه هماهنگی بین داوران را برگزار کردیم.

وی گفت: در طول سال چند دوره استاژ برای داوران در سطح کیورگی و سطح پومسه برگزار شد. در نیمه اول سال مسابقات میت‌زنی و پومسه به صورت آنلاین داشتیم که در نیمه دوم به صورت حضوری بود که داوران استان این مسابقات قضاوت کردند.

قاسمی بیان داشت: همچنین چندین داور از استان آذربایجان‌شرقی در مسابقات انتخابی کشوری، تیم ملی، لیگ برتر و جام فجر دعوت و مسابقات خود را به خوبی قضاوت کردند.

مسوول کمیته داوران بانوان استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در آذر ماه میزبانی برگزاری مسابقات کیورگی درجه 3 داوران را داشتیم که  این دوره با حضور 30 داور شامل 12 نفر از تبریز و بقیه از  شهرستان‌های استان بودند که همگی در با موفقیت در این دوره را طی و نمره قبولی را گرفتند. لازم به ذکر است در طول سال ارتقا داوری 3 به دو و دو به یک داشتیم که همه داوران استان حاضر با موفقیت دوره خود را طی کردند.

  • 15:07
  • 1401/01/09
  • 5524