پس از انعقاد تفاهم‌نامه بین ایران و مرکز جهانی کوکی وان؛

اولین مرکز آموزش جهانی کوکی وان رسما افتتاح شد

با انعقاد تفاهم‌نامه بین هادی ساعی و مدیر مرکز آموزش فدراسیون جهانی، ایران به عنوان اولین مرکز رسمی آموزش در دنیا کار خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، «یون یونگ سوگ» رئیس و «کو کوانک هون» مدیر مرکز آموزش جهانی صبح امروز(دهم فروردین ماه) با حضور در فدراسیون تکواندو آخرین مذاکرات را در خصوص افتتاح مرکز آموزش جهانی در تهران، با هادی ساعی رئیس و مسعود لشگری سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو انجام شد و درنهایت تفاهم‌نامه فوق به امضاء طرفین رسید تا ایران به عنوان نخستین کشور در دنیا، پس از کشور کره جنوبی به عنوان مرکز آموزش جهانی انتخاب و کار خود را رسماً آغاز کند.

پس ازانعقاد این تفاهم‌نامه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو با ابراز خرسندی از این اتفاق مهم و بزرگ عنوان کرد: ایران پیش از این به عنوان مرکز جهانی تکواندو انتخاب شده و سال ها  در این بخش فعالیت می‌کند. این تفاهم نامه باعث شد تا شکل کار کامل شده و بتوانیم خدمات متنوعی را به تکواندوکاران سراسر دنیا ارائه دهیم.

وی افزود: هدف ما این است که تکواندو را به شکلی ارائه دهیم که برای همه خانواده این رشته ورزشی در دسترس باشد. برای اینکه بتوانیم تکواندو را گسترش دهیم باید مسیری را برویم که تکواندو را ارزان در دسترس علاقمندان قرار دهیم. ایران به عنوان کشوری که از موقعیت جغرافیایی خوبی در دنیا برخودار است، می‌تواند این هدف را محقق کند و تکواندوکاران از کشورهای مختلف این امکان را دارند که با کمترین هزینه در دوره‌های آموزشی این مرکز شرکت کنند.

«یون یونگ سوگ» مدیر مرکز آموزش فدراسیون جهانی نیز گفت: افتتاح این مرکز در تهران با امکاناتی که در فدراسیون ایران دیدم نقطه عطفی در تاریخ کوکی وان خواهد بود. ما هم با عقیده هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو ایران که خود دارای کلاس جهانی است، موافقیم زیرا یکی از اهداف تشکیل این مرکز در دسترس بودن تکواندو برای تکواندوکاران کشورهای مختلف است و زیر ساخت‌های موجود نشان می‌دهد که فدراسیون ایران توانایی برداشتن گام‌های بزرگ در این مسیر را دارد.

وی در پایان اظهار کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه  هرگونه همکاری که لازم باشد را با فدراسیون ایران خواهیم داشت. هر برنامه‌ای که طراحی شود با حمایت ما همراه خواهد بود و بهترین مدرسین خود را اعزام می‌کنیم تا شاهد برگزاری دوره‌های با کیفیتی در ایران باشیم. 

  • 09:55
  • 1401/01/10
  • 4889