در حاشیه اختتامیه دوره بین‌المللی هانمادانگ؛ 

لشگری: مرکز جهانی آموزش امتیاز ویژه‌ای برای تکواندو ایران است 

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو گفت: افتتاح مرکز جهانی آموزش در ایران موجب می‌شود،علاقه‌مندان با هزینه کمتری در کشور خود در دوره‌های بین المللی شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم اختتامیه دوره بین المللی هانمادانگ در 2 گروه مردان و زنان با حضور «یون یونگ سوگ» رئیس و «کو کوانک هون» مدیر مرکز آموزش جهانی تکواندو، عشرت شاه محمدی سرپرست نایب رئیسی بانوان و مسعود لشگری سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو، جمعی از پیشکسوتان، داوران و مدرسین دوره برگزار شد‌.

مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و سپس سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن طنین انداز شد. در ادامه محمد امین نامجو، مسئول کمیته هانمادانگ  گزارشی از نحوه برگزاری دوره بین المللی فوق ارائه کرد. 

مسعود لشگری سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو در ابتدای صحبت‌های خود بیان کرد: امیدوارم سال بسیار خوبی برای همه مردم به ویژه اهالی تکواندو در پیش باشد.  سال نو و قرن جدید را با کاری ویژه یعنی همین دوره بین‌المللی آغاز کردیم. این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم. در کنار برگزاری این دوره بین‌المللی، اولین مرکز جهانی کوکی‌وان در ایران افتتاح شد که امیدواریم بتوانیم دوره های خوبی برای مربیان داخلی و کشورهای همسایه برگزار کنیم. 

لشگری افزود: پیش‌تر برای گذراندن این دوره، علاقه‌مندان باید به کشورهای مختلف سفر می‌کردند اما حالا با افتتاح این مرکز، کار راحت تر شده است. همچنین از رئیس و مدیرمرکز آموزش جهانی تکواندو بابت تلاش و کمک‌هایشان سپاسگزارم چراکه باعث  شدند این ۲ اتفاق مهم رخ دهد. 

سوگ: داوران هانمادانگ نمادی برای تکواندو هستند 

یون یونگ سوگ رئیس مرکز آموزش جهانی تکواندو، در ابتدای صحبت‌های خود خطاب به داوران هانمادانگ بیان کرد: به همه شرکت‌کنندگان تبریک می‌گویم که توانستند این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند تا به جمع داوران هانمادانگ ملحق شوند. من باور دارم این دوره توانست در ارتقای سطح شما موثر واقع شده  و مطمئنا در اعتلای سطح دانش و تکنیک‌تان موثر است. 

سوگ در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد:همه داوران که دوره‌ها را با موفقیت بگذرانند، داور هانمادانگ محسوب می‌شوند. این درجه داوری توسط مرکز جهانی کوکی‌وان اهدا شده است و به داوران کمک می کند تا بدانند، آن‌ها نمادی برای تکواندوی جهان هستند که می توانند ما را به افزایش ساختار بالای تکواندو امیدوار کند‌. امیدوارم این دوره با خاطره خوب در ذهن شرکت‌کنندگان ماندگار شود.

در انتهای مراسم لوح تقدیر و هدایایی از سوی مسعود لشگری سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو به یون یونگ سوگ، کو کوانگ هون رئیس و مدیر مرکز آموزش جهانی تکواندو، مدرسین و تلاشگران این دوره اهدا شد.

  • 16:15
  • 1401/01/10
  • 2172