رئیس فدراسیون تکواندو پاکستان:

کرمی یکی از نامداران تکواندو جهان است/ او برای ملی پوشان ما الهام‌بخش خواهد بود

وسیم احمد گفت: حضور یوسف کرمی در تیم ملی تکواندو پاکستان، تشویق ویژه ای برای ملی پوشان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، یوسف کرمی ملی پوش سابق تیم ملی تکواندو ایران با اعلام "وسیم احمد" رئیس فدراسیون تکواندو پاکستان، برای هدایت تیم ملی این کشور در ۲ رقابت مهم پیش رو بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی هانگژو وارد این کشور شد. 

احمد، رئیس فدراسیون تکواندو پاکستان در این‌باره در گفت و گو با خبرگزاری رسمی the news پاکستان، گفت: در نهایت یوسف کرمی برای هدایت تیم ملی تکواندو وارد اسلام آباد شد تا در ۳ ماه پیش رو با ما همراه باشد. کرمی یکی از نامداران تکواندو جهان بوده و توانسته است قهرمان جهان و مدال آور المپیک باشد‌. 

او افزود: قطعا وقتی چنین قهرمانی را به کشورمان بیاوریم می تواند برای ملی پوشان ما تشویق باشد. باید توجه کرد در عرض یک شب نتیجه حاصل نمی شود. امیدوارم تیم ملی پاکستان با حضور کرمی روزهای خوبی را در رقابت‌های پیش رو تجربه کند. 

احمد درباره تاکتیک مربیان ایرانی بیان کرد: اغلب مربیان ایرانی تکیه بر بدنسازی و تمرینات فشرده جسمانی دارند که امیدوارم ملی پوشان پاکستان در این راه با آمادگی بدنی کامل تمام تلاش خود را بکنند. 

او در انتهای صحبت‌های خود بیان کرد: از کمیته ملی المپیک بابت به خدمت گرفتن مربی نامدار برای تکواندو پاکستان بی نهایت ممنونم.

خبرگزاری the news ضمن انتشار صحبت‌های وسیم در ادامه درباره یوسف کرمی قهرمان ارزنده تکواندو کشورمان، نوشت: 

" اداره کل ورزش پاکستان حقوق و دستمزد کرمی را پرداخت می کند و البته رفت و آمد، محل اقامت و تجهیزات توسط فدراسیون تهیه و مدیریت خواهد شد. 

یوسف کرمی نام بزرگی در تکواندو ایران و جهان است و توانست در رقابت مهمی مانند  المپیک مدال برنز به دست بیاورد. جنگنده میانه‌ای قهرمان جهان بوده و در آسیا درخشیده است. کرمی قبل از رفتن به پاکستان،  به عنوان مربی در سطح باشگاهی در کرواسی حضور داشت."

  • 12:54
  • 1401/01/13
  • 2545