کرمی: وزارت ورزش پاکستان قول حمایت داده است/ حضور در اسلام آباد محک جدی خواهد بود

سرمربی تیم ملی تکواندو پاکستان گفت: با انتخاب چالش حضور در پاکستان، قصد دارم میزان توانایی و تأثیرگذاری ام را محک بزنم.

یوسف کرمی سرمربی تیم ملی تکواندو پاکستان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو درباره حضور در این کشور، بیان کرد: اکثریت می‌دانیم سطح تکواندو پاکستان نسبت به سایر کشورهای قدرتمند، از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی پایین‌تر است اما یکی از دلایل انتخابم تاثیرگذاری روی تکواندو پاکستان بود؛ چراکه این چالش را دوست دارم تا خودم و میزان توانایی‌هایم را بسنجم. امیدوارم تأثیرگذار و نماینده شایسته ای از جمهوری اسلامی ایران در کشور پاکستان باشم.

کرمی درباره دیدارش با دکتر فهمیده میرزا وزیر ورزش پاکستان در اردوی تیم ملی تکواندو این کشور، عنوان کرد: من چون از طرف وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک پاکستان به اسلام آباد آمده ام، میرزا ضمن دیدار با من قول داد تا از تیم ملی تکواندو حمایت کند. البته بودجه فدراسیون تکواندو پاکستان محدود است اما به من و سرمربی تیم پومسه قول مساعد داده شد تا در مسیر پیش رو بتوانیم به دشت مدال در رویدادهای آتی و کسب موفقیت امیدوار باشیم. 

قهرمان المپیک درباره هدف اصلی اش از حضور در تکواندو پاکستان، اظهار کرد: اولین باری است که به پاکستان آمده ام تا امکانات و تعداد تکواندوکاران سطح ملی را در اردوی تیم ملی، بررسی کنم. هدف اصلی‌ام پرورش تکواندوکار از سنین پایه است تا حتی اگر من هم به عنوان سرمربی در این کشور نبودم، استعدادها راه درست را پیش ببرند و همگی تبدیل به یک تیم ملی قوی شوند.

سرمربی تیم ملی تکواندو پاکستان درباره حضور هادی ساعی در راس فدراسیون تکواندو، عنوان کرد: همه به حضور ساعی در فدراسیون تکواندو خوش‌بین هستیم و امیدواریم بهترین اتفاقات برای تکواندو ایران رخ دهد. قطعا با کمک یکدیگر می‌توان روزهای خوبی را برای تکواندو ایران رقم‌ زد. ساعی مسئولیت سنگینی دارد اما افرادی که کنار او در فدراسیون فعالیت می‌کنند نیز باید کمک کنند تا تکواندو در اوج بماند.

  • 10:03
  • 1401/01/14
  • 3437