لشکری: تکواندو تهران با برنامه مدون در سال جدید شروع به کار می‌کند

دبیر هیات تکواندو استان تهران گفت: تکواندو پایتخت همچون سنوات گذشته، با یک برنامه منظم و با هماهنگی کلیه مسئولین حوزه و شهرستان‌ها و کمیته‌های ستادی شروع به کار می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط عمومی هیات استان تهران،  مسعود لشکری دبیر هیات استان تهران با اشاره به برنامه‌های این هیات در سال جدید بیان کرد: در اولین روز کاری هیات استان که مقارن با ماه مبارک رمضان بود با هماهنگی های صورت گرفته  با مسئولین اجرایی، توانستیم یک برنامه مناسبی را در قالب مسابقات و فرهنگی تحت عنوان جام رمضان برنامه ریزی کنیم که طی روزهای آتی به صورت بخشنامه اطلاع رسانی خواهد شد .

وی افزود: به منظور هماهنگی و ارائه برنامه های سال جاری، اولین نشست هم اندیشی روسا و نواب رئیس کمیته های ستادی استان را در خانه تکواندو پایتخت برگزار خواهیم کرد تا ضمن ارائه احکام مسئولین مربوطه، بتوانیم با همکاری کمیته های ستادی برنامه ریزی تقویم ورزشی تکواندو تهران در سال ۱۴۰۱ را انجام دهیم .

لشکری در خصوص برگزاری مسابقات لیگ، قهرمانی استان و حوزه وشهرستان ها که سال گذشته به دلیل شیوع کرونا لغو شدند، بیان کرد: بهمن ماه سال گذشته برنامه  ریزی خوبی به جهت برگزاری مسابقات استانی و حوزه و شهرستان ها شده بود که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه ها، لغو شدند. با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده قرار شد کلیه این رقابت ها پس از ماه مبارک رمضان طبق روال گذشته برگزار شود و پس از اعلام زمان قطعی از سوی مسئولین اجرایی ضمن اطلاع رسانی، سایت مسابقات برای نفراتی که نتوانستند ثبت نام کنند، باز خواهد شد .

دبیر هیات تهران در پایان صحبت های خود اظهار کرد:تکواندو تهران با همدلی و اتحاد کلیه خانواده بزرگ تکواندو پایتخت می تواند همچون گذشته با یک برنامه مدون و منظم رو به جلو حرکت کند و امیدوارم بتوانیم در سال جدید با همکاری تک تک اعضای این خانواده فرهیخته برنامه های خود را به اجرا در آوریم و به عنوان هیات برتر در سطح کشور باشیم .

  • 13:25
  • 1401/01/15
  • 4537