کمیته ملی المپیک برگزار می کند؛

مسابقه فراخوان نام و شعار برای کاروان اعزامی ایران به بازیهای آسیایی هانگژو

کمیته ملی المپیک در نظر دارد طی فراخوانی سراسری، مسابقه ای را جهت انتخاب نام و شعار برای کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازیهای آسیایی 2022 هانگژو برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، به نقل از کمیته ملی المپیک؛ در حالی که 5 ماه به آغاز بازیهای آسیایی هانگژو باقیمانده کمیته ملی المپیک کشورمان در نظر دارد طی فراخوانی عمومی، نام و شعار انتخابی کاروان اعزامی به این دوره از رقابتها را به مرحله اجرا در آورد.

بر اساس این گزارش، تمامی علاقمندان و اصحاب قلم می توانند با در نظر گیری اصول و ارزشهای انقلابی ، اسلامی و تاریخی کشورمان بر گرفته از فرهنگ و تمدن عظیم ایران اسلامی اقدام به انتخاب نام و شعارکاروان اعزامی کشورمان به این دوره از رقابتها نمایند.

کمیته ملی المپیک با همکاری هیاتی ویژه به بررسی نامها و شعارهای دریافتی پرداخته و ضمن معرفی آثار برگزیده به 3 نام و شعار برترهدایایی ویژه اعطا خواهد کرد.

گفتنی است، علاقمندان می توانند نام و شعار پیشنهادی خود را به 3 طریق به کمیته ملی المپیک ارسال نمایند:

1- ایمیل روابط عمومی Olympic.iran@yahoo.com

2-فکس:  5-26203374

3-آدرس: تهران - خیابان سئول شمالی – بالاتر از بزرگراه نیایش – کمیته ملی المپیک – طبقه همکف – واحد روابط عمومی

لازم به ذکر است،علاقمندان به شرکت در این فراخوان می بایست آثار خود را تا پایان وقت اداری پنج شنبه 8 اردیبهشت ماه سالجاری از طریق آدرس های فوق با ذکر کامل مشخصات،آدرس و شماره تلفن خود به کمیته ارسال نمایند.

  • 12:14
  • 1401/01/17
  • 4977