در حاشیه ابقای دکتر چو به عنوان رئیس بنیاد بشردوستانه تکواندو؛

رئیس فدراسیون جهانی: تکواندو تاثیر مثبتی در بنیاد بشردوستانه داشته است

دکتر چو گفت: راه اندازی بنیاد بشردوستانه خدمات خوبی در راستای زندگی بهتر و ترویج تکواندو داشته است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو به عنوان رئیس بنیاد بشردوستانه تکواندو (THF) ابقا شد.

پس از جلسه آنلاین بنیاد  (THF)، چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو به اتفاق آرا در سمت خود ماندگار شد. این بنیاد به منظور کمک بشردوستانه به پناهندگان و آوارگان جنگی در سال 2015 تاسیس شد تا حامی این افراد باشد. بنیاد بشردوستانه تکواندو تا به امروز اقدامات مفیدی در سراسر جهان داشته یکی از این اقدامات، اردوگاه پناهندگان ازراق در کشور اردن بوده که به پناهندگان سوریه ای اختصاص داده شده است.

دکتر چو درباره ابقای خود به عنوان رئیس بنیاد بشردوستانه تکواندو، بیان کرد: مفتخر هستم که دوباره به عنوان رئیس انتخاب شدم تا به جامعه  و بنیاد بشردوستانه تکواندو خدمت کنم. در 6 سال گذشته، ما دیدیم که تکواندو چه تأثیر مثبتی بر زندگی پناهندگان و آوارگان داشته است.

او افزود: این اقدام موجب زندگی بهتر و ترویج نشاط در سطح جهان است اما یکی دیگر از برنامه های ما آموزش مهارت‌های سبک زندگی و ترویج زندگی سالم خواهد بود. ما به کاری که در بنیاد بشردوستانه تکواندو تا به امروز انجام داده‌ایم، بسیار افتخار می‌کنیم؛ با این حال می‌دانیم که کارهای بیشتری می‌توانیم برای بهتر شدن این مهم در کشورهای مختلف انجام دهیم و بابت این موضوع بسیار هیجان‌زده هستیم.

لازم به ذکر است در این جلسه وبینار، آنا پانکا، ژان ماری آیر، ماهر مقابله و ریچارد بارنور همگی مانند دکتر چو مجدداً به عنوان اعضای بنیاد بشردوستانه تکواندو  انتخاب شدند. همچنین در این نشست ضمن تصویب  حساب های مالی سال 2021،  در مورد پروژه های بشردوستانه این بنیاد در کشورهای  اردن، رواندا، اسواتینی، سوئیس، فرانسه و ترکیه موضوعاتی به بحث گذاشته شدند.

همچنین قرار است به زودی  برنامه  گزارش دهی این بنیاد از این ماه راه اندازی شود که به تمامی مربیان این امکان را می دهد  فعالیت خود را پس از هر جلسه آموزشی، گزارش دهند.

  • 12:16
  • 1401/01/17
  • 1518