دیدار سیفی و ساعی در فدراسیون تکواندو/ ‏‬اهدا دو سیستم داوری به تکواندو همدان

در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با هادی ساعی مقرر شد دو سیستم داوری به هیئت تکواندو این استان اهدا شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، حمید سیفی قهرمان سابق کشتی جهان و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عصر یکشنبه ۲۱ فروردین ماه به همراه برخی مسئولان این اداره کل و هیئت تکواندو استان با حضور در محل فدراسیون تکواندو، با هادی ساعی رئیس فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

رئیس فدراسیون تکواندو در این دیدار با خیرمقدم به مدیرکل ورزش و جوانان استان و همراهان وی، عنوان کرد: جای خوشحالی دارد که قهرمانان هم دوره ما با ورود به بحث مدیریتی در حال تلاش برای ارتقا سطح ورزش کشور هستند و در صورت حمایت وزارت ورزش بدون شک در آینده‌ای نزدیک، شاهد شکوفایی ورزش ایران اسلامی در اغلب رشته‌های ورزشی خواهیم بود.

وی ادامه داد: عزم جدی ما حمایت و کمک به تکواندو استان‌ها است، چرا که برای ساختن آینده‌ای درخشان برای تکواندو ایران باید استعدادیابی کرده و این استعدادها را در مسیر درست قرار دهیم؛ بر همین اساس شیوه استعدادیابی را تغییر خواهیم داد چراکه با نشستن در یک اتاق نمی‌توان استعدادیابی کرد. بنابراین مربیان و قهرمانان ما به استان‌های مختلف اعزام خواهند شد تا ضمن برگزاری کلاس‌های هماهنگی و آموزشی، استعدادهای ناب را شناسایی و معرفی کنند.

در ادامه این دیدار سیفی با تشریح ظرفیت‌های ورزشی و برنامه‌های این اداره کل جهت توسعه و ارتقا جایگاه این رشته در استان، عنوان کرد: هیئت تکواندو استان همدان عملکرد خوبی داشته  است که با وجود استعدادهای ناب و جوانان آتیه دار در این رشته، در صورت حمایت فدراسیون می‌توان از آن‌ها به خوبی بهره برداری کرد.

در پایان این دیدار مقرر شد دو دستگاه سیستم داوری الکترونیکی به هیئت تکواندو استان همدان هدیه شود. یک دستگاه را فدراسیون خریداری خواهد کرد و هزینه دستگاه دیگر را نیز اداره ورزش و جوانان استان همدان متقبل خواهد شد.

  • 08:09
  • 1401/01/22
  • 4397