در نشست مشترک نواب رییس کمیته های ستادی استان عنوان شد ؛

حاج حسینی؛ با بهره گیری از تمام ظرفیتها،به ارتقائ تکواندو بانوان کمک کنید

اولین نشست مشترک نواب رییس کمیته های ستادی تکواندو تهران، با حضور دبیر و نایب رییس بانوان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت هیات تکواندو استان تهران؛ جلسه هم اندیشی و هماهنگی نواب رییس کمیته های ستادی به منظور ارائه برنامه های سال ۱۴۰۱ با حضور مسعود لشکری دبیر هیات استان؛ سلمه حاج حسینی نایب رییس بانوان و نایب رییسان کمیته های تکواندو تهران سه شنبه ۲۳ فروردین ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار گردید.

نائب رییس بانوان استان  تهران در  ابتدای این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و ایام مبارک رمضان و خیر مقدم به حاضرین در این نشست در ادامه بیان داشت : تکواندو پایتخت در بخش بانوان دارای ظرفیت و پتانسیل خوبی است و میتوانیم با یک برنامه ریزی و مدیریت مناسب به نتایج قابل قبولی را در تمامی موارد کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به موقعیت تهران می بایست با یک برنامه دقیق برای کلیه مباحث اعم از قهرمانی، آموزش،مربیان ،داوران و….. حرکت کنیم و با ارائه پیشنهادات برای ارتقائ سطح فنی و کیفی به تکواندو بانوان کمک کنیم.

حاج حسینی در پایان گفت : امیدوارم در سال جدید بتوانیم با همدلی و اتحاد در پیشبرد اهداف تکواندو تهران گام برداریم و شاهد درخشش تکواندو بانوان پایتخت در تمامی میادین ملی و بین المللی داشته باشیم.

در پایان این نشست، احکام نواب رییس کمیته های ستادی از سوی نایب رییس بانوان اهدا شد .

  • 12:20
  • 1401/01/26
  • 3660