تقابل ۷ نماینده پومسه ایران با رقبا در دومین روز از مسابقات قهرمانی جهان

در روز دوم‌ رقابت‌‌های پومسه قهرمانی جهان ۷ ملی پوش پومسه رو کشورمان به دیدار رقبایشان خواهند رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی جهان به میزبانی شهر «گویانگ» کشور کره جنوبی با حضور ۷۶۰ ورزشکار از ۶۳ کشور، در حال برگزاریست.

جمعه دوم اردیبهشت ماه در روز دوم‌ مسابقات،  در بخش انفرادی یاسین زندی در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال ، فاطمه سلمانی زاده در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال، آتوسا فرهمند در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال، هادی ترکاشوند در رده سنی بالای ۶۵ سال ودر بخش تیمی رده سنی بالای ۳۱سال علی سلمانی، حسین بهشتی و علی نادعلی به  مصاف رقبا می‌روند. 

در گروه بانوان در بخش انفرادی فاطمه سلمانی زاده در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال، در گروه ۱۷ نفره A قرار دارد و در نهایت ۹ نفر شانس صعود به مرحله بعد را پیدا می‌کنند.

لازم به ذکر است در ۲ گروه بانوان و آقایان در رده‌های سنی ۱۸ تا ۳۰ سال و ۳۱ تا ۴۰ سال رقابت ها در یک گروه و به صورت تک حذفی برگزار می شود. 

یاسین زندی در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال، در گروه ۴۶ نفره به صورت تک حذفی در بازی اول برابر مالزی رقابت خواهد کرد و در صورت پیروزی برابر نماینده اتریش به روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

آتوسا فرهمند نیز در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال در گروه ۲۲ نفره برابر نماینده استرالیا دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی برابر برنده برزیل، کنیا یا کره جنوبی رقابت می‌کند.

علی سلمانی، حسین بهشتی و علی نادعلی در بخش تیمی سه نفره رده سنی بالای 31 سال نیز فردا در تگ گروه ۱۰ تیمی، با کشورهای مصر، بلغارستان، هند، کانادا، برزیل، کره جنوبی، آمریکا، اسپانیا و آلمان دیدار می‌کنند. لازم به ذکر است اجرای سوم به ملی پوشان ایران تعلق دارد.

آخرین نماینده ایران در روز دوم‌ مسابقات؛ هادی ترکاشوند در بخش انفرادی بالای ۶۵ سال خواهد بود. او در گروهی ۱۰ نفره با کشورهای آمریکا، برزیل، چین تایپه، کانادا، هلند، فرانسه، کره جنوبی، استرالیا و اسپانیا حضور دارد و ۸ نفر برتر به فینال مسابقات می‌رسند.

  • 16:00
  • 1401/02/01
  • 1499