دیدار ساعی با اهالی تکواندو خوزستان / ‏سلیمانی نماینده باشگاه‌ها در کمیته فنی

هادی ساعی در دومین سفر استانی خود، ضمن دیدار و گفتگو با تکواندوکاران استان خوزستان، سلیمانی را به عنوان نماینده باشگاه‌ها در کمیته فنی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رئیس فدراسیون تکواندو، امروز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه در دومین سفر استانی خود به همراه سید حسین عباسی رئیس کمیته امور مجامع و استان‌ها، راهی استان خوزستان شد و با داوران، مربیان و اهالی تکواندو این استان دیدار و گفتگو کرد.

در این سفر وی ابتدا جهت حمایت از تکواندو استان، جلساتی با شرکت‌های بزرگ داشت و سپس در جلسه‌ای با حضور مسئولان هیأت استان، رؤسای کمیته‌ها و شهرستان‌های تابعه شرکت کرد. در این جلسه مسائل و مشکلات تکواندو استان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و رئیس فدراسیون به سوالات مطروحه پاسخ گفت.  

در جریان این سفر هادی ساعی، علی سلیمانی را به عنوان نماینده باشگاه‌ها در کمیته فنی منصوب کرد. سلیمانی به عنوان یکی از پیشکسوتان استان خوزستان با بیش از ۴۰ سال سابقه در تکواندو، تجربه ۷ سال نایب رئیسی هیأت استان و همکاری با تیم‌های کوثر، فجر، حفاری، مقاومت و… در لیگ‌های کشور، حضوری فعالی در این رشته ورزشی داشته است.

 

  • 19:37
  • 1401/02/01
  • 4828