رقابت‌های پومسه قهرمانی جهان؛

رقابت ۶ نماینده پومسه ایران در روز سوم مسابقات

در روز سوم رقابت‌های پومسه قهرمانی جهان ۶ نماینده ایران شانس خود را برای کسب مدال امتحان خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی جهان به میزبانی شهر «گویانگ» کشور کره جنوبی با حضور ۷۶۰ ورزشکار از ۶۳ کشور، در حال برگزاریست. 

فردا شنبه سوم اردیبهشت در روز سوم مسابقات؛امیرعلی علیزاده در بخش انفرادی رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال، علی سلمانی در  رده سنی زیر 40 سال و دو نفره تیمی رده سنی پایین و بالای 31 سال مسابقات خود را برگزار خواهند کرد. 

امیرعلی علیزاده در گروه B رقابت‌ها با حضور ۱۴ کشور قرار گرفته است و اجرای اول متعلق به پومسه رو کشورمان خواهد بود.

علی سلمانی در یک گروه ۲۶ نفره تک حذفی قرار دارد و در بازی اول با قرعه استراحت روبرو شده است و بعد از آن باید با برنده دیدار هند و فرانسه تقابل داشته باشد در صورت برد با برنده اسپانیا و کلمبیا دیدار می‌کند.

در گروه دو نفره تیمی زیر ۳۰ سال ملی‌پوشان ایران در گروه B با ۱۵ تیم قرار دارند. تیم‌های شاخص این گروه چین تایپه، ویتنام و آمریکا هستند که در نهایت از هر گروه ۸ تیم صعود می‌کنند و در میان ۱۶ کشور، ۸ تیم به مرحله فینال می‌رسند.

نهایتا در بخش دو نفره تیمی بالای ۳۰ سال ۱۷ تیم  در گروه هستند که ۸ تیم به فینال رقابت‌ها راه پیدا می‌کند. از اصلی‌ترین رقیبان ملی‌پوشان ایران میتوان از نمایندگان کشورهای چین تایپه و آمریکا نام برد.

روز سوم رقابت‌ها با ۶ نماینده کشورمان در رقابت‌های جهانی پومسه به میزبانی گویانگ پیگیری خواهد شد. هدایت تیم ملی پومسه ایران در بخش آقایان احمد اخلاقی عهده دار است و هدایت تیم ملی بانوان را بدری اسدی  برعهده دارد.

  • 19:32
  • 1401/02/02
  • 998