برگزاری جلسه ;

جلسه اعضاء هیأت رئیسه تکواندو استان لرستان با مدیر کل منتصب اداره ورزش و جوانان استان لرستان

حضور اعضاء هیأت رئیسه تکواندو استان لرستان جهت خیر مقدم و عرض تبریک به مدیر کل منتصب جدید در اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان

به گزارش روابط عمومی هیأت تکواندو استان لرستان ، جلسه اعضاء هیأت رئیسه تکواندو استان لرستان با مدیر منتصب جدید در اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردید .
در این جلسه جافر وفایی رئیس هیأت تکواندو استان لرستان ضمن تبریک به آقای آرش قیاسیان  گزارشی از عملکرد و اطلاعات و آماری  از هیأت تکواندو استان طی چند سال گذشته ارائه شد .
در ادامه وفایی بیان کردند طبق صحبت های انجام گرفته با فدراسیون و شخص آقای هادی ساعی ریاست فدراسیون تکواندو و حضور ایشان در اردیبهشت ماه به استان لرستان ، خواستار هماهنگی با دستگاههای اجرایی  و همچنین مسئولین ارشد سیاسی استان لرستان جهت بازدید و ملاقات های مختلف داشته باشند .
وی افزود : با حضور ریاست فدراسیون تکواندو در استان لرستان رایزنی با بنگاه های اقتصادی و اسپانسرهای ورزشی که ضمینه حضور تیم های تکواندو استان لرستان در مسابقات لیگ های برتر کشور را داشته باشند فراهم شود .  

ایشان در ادامه بیان کردند : با توجه به زیر ساخت های مناسبی که در استان وجود دارد خواستار برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در استان لرستان شدند .
وی خاطر نشان شد ، با توجه به حضور ریاست فدراسیون تکواندو در استان لرستان از قهرمانان و پیشکسوتان تکواندو استان لرستان تجلیل خواهد شد .
در این جلسه مقرر گردید که استعداد یابی در تکواندو استان صورت پذیرد تا جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان و المپیک پیش رو هم در بخش تکواندو هم پاراتکواندو مد نظر قرار بگیرد و مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان قول مساعد دادند که کلیه همکاری های لازم در بخش پشتیبانی و مالی را دادند و حضور در سالن های تکواندو و سرکشی از ورزشکاران و قهرمانان و دیدار با خانواده های قهرمانان و خانواده های شهدا و جانبازان ورزشکار و تجلیل از مربیان و پیشکسوتان فعال در هیأت تکواندو استان را داشته باشند و قول مساعد دادند با تمام امکاناتی که در اختیار دارند از رشته تکواندو بخاطر ضمینه المپیکی شدن ورزشکاران وجود دارد و با توجه به استعدادهایی که در چند سال گذشته که از خودشون نشان دادند کمیته ای را تشکیل خواهند داد که شورای عالی ورزش و شورای راهبردی ورزش را راه اندازی خواهند کرد و از پتانسیل بالای هیأت تکواندو استان نهایت اسفاده را خواهند برد ، همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان قول مساعد دادند که شورایی جهت تقویت هیأت های ورزشی که این امکان را دارا هستند که ورزشکاران آنها در مسابقات آسیایی و المپیک   شرکت بکنند انجام پذیرد که تکواندو یکی از هیأت هایی میباشد که این پتانسیل را دارا میباشد .

مدیر کل از حضور اعضاء هیأت رئیسه تکواندو استان لرستان در مراسم معارفه ایشان تشکر کردند و در پایان خاطر نشان شدند با برنامه ریزی ، شهرستان هایی که بتوانند در رشته تکواندو قهرمانانی تحویل هیأت تکواندو استان بدهند و در کشور کسب مدال کنند قول دادند که خانه های تخصصی در این شهرستان های به آنها داده شود .

  • 20:01
  • 1401/02/02
  • 3618