پیام حسین زاده به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

حسین حسین زاده رییس هیات تکواندو خراسان رضوی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس و گرامی داشت این یوم الله طی پیامی از همه اهالی تکواندو خراسان رضوی برای مشارکت و حضور در این حماسه بزرگ تقدیر کرد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت  هیات تکواندو خراسان رضوی ، حسین حسین زاده رییس هیات تکواندو خراسان رضوی طی پیامی از همه ورزشکاران ، مربیان و پیشکسوتان تکواندو خراسان رضوی که در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند تقدیر کرد . 

متن پیام تقدیربه شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم 

روز جهانی قدس نماد مبارزه با استکبار جهانی و یاری رسانی مظلومین است که هر سال مقارن با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تجلی گاه گرد همایی آزادی خواهان ، مومنان و یاریگران مظلومان می گردد تا یک بار دیگر میثاق خود را برای آرمان قدس و یاری رساندن به مردم بی گناه فلسطین تجدید نموده و انزجار خود را از رژیم منحوس کودک کش صهیونیستی ابراز نمایند . لذا بر خود لازم می دانم از همه اعضای خانواده بزرگ تکواندو خراسان رضوی که با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس در این حماسه بزرگ مشارکت داشته اند مراتب تقدیر را به عمل آورده و از خداوند متعال سربلندی ، تندرستی و موفقیت روزافزونتان را مسالت دارم . 

و من الله توفیق 

حسین حسین زاده 

  • 13:58
  • 1401/02/10
  • 4489