تکواندوکاران برتر مسابقه عکاسی روز جهانی قدس معرفی شدند

مدیر کمیته فرهنگی هیات تکواندو استان بوشهرگفت: تکواندوکاران برتر مسابقه عکاسی راهپیمایی روز جهانی قدس در استان بوشهر مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ مهدی ملاح زاده با بیان اینکه درمجموع ۸۹ اثر برای شرکت در این مسابقه ارسال شد، اظهار کرد: فراخوان این مسابقه عکاسی در هفته پایانی ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس منتشر شد. در این مسابقه هر هنرمند می‌توانست حداکثر 7 عکس با موبایل و یا دوربین حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای به این کمیته ارسال کند.
 
ملاح زاده، با اشاره به معرفی برگزیدگان این مسابقه پس بررسی هیئت داوران، اظهار کرد: درنهایت ایرج انصاری مقدم از تنگستان، علیرضا قاسمی از دشتی ، سید امیر مهدی سید مردانی از بوشهر ، محمد مهدی عرب زاده از گناوه و سید هاشم هاشمی از دشتی به عنوان نفرات برگزیده این مسابقه از سوی هیئت‌ داوران معرفی شدند.
 
وی، هدف از اجرای این مسابقه را به تصویر کشاندن حضور گسترده تکواندوکاران بوشهری در قاب عکس در راهپیمایی روز جهانی قدس و همچنین ثبت و ضبط شور و نشاط مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و آرمان بزرگ فلسطین عنوان کرد.

  • 18:17
  • 1401/02/13
  • 3149