خانه تکواندو، میزبان دومین اردوی تیم‌های ملی پاراتکواندو

تیم‌های ملی پاراتکواندو در ۲ بخش بانوان و آقایان اردوی خود را از امروز آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله دوم تیم‌های ملی پاراتکواندو بانوان و آقایان کشورمان از امروز ۱۴ اردیبهشت ماه در تهران و به میزبانی خانه تکواندو آغاز شده است.

مريم عبدالله پور، سحر قنبرى، روزا ابراهيمی، ليلا ميرزايى، مهديه سادات حسينى، رومينا چمسوركى، فاطمه دودانگه، نرگس جوادى و زهرا سلطانى در بخش بانوان و مهدی داتلی، محمد طاها حسن پور، سعید صادقیان پور، محمد دالوند، سجاد جوانبخت، علیرضا بخت، حامد حق شناس، سینا نوری و محمد رضا شعبانی در بخش آقایان در اردوی تهران حاضر هستند.

اولین مرحله اردو پاراتکواندوکاران در شهر چالوس استان مازندران بود و حالا دومین مرحله اردوی تیم‌های ملی تا رقابت‌های قهرمانی آسیا که ۱۳ مرداد برگزار می‌شود،  در تهران ادامه دارد. گفتنی است قبل از رقابت‌های قهرمانی پاراتکواندو آسیا، ملی‌پوشان برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه بازی های پاراآسیایی هانگژو اعزام خواهند شد. 

لازم به ذکر است در کنار عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی، زهرا حسینی مربیگری تیم ملی پاراتکواندو را برعهده دارد و در بخش آقایان مرتضی سلطانی به عنوان سرمربی و علی کریمی صابر به عنوان مربی هدایت تیم ملی پاراتکواندو را عهده دار هستند.

  • 19:07
  • 1401/02/14
  • 1476