جلسه هماهنگی مسابقات آزاد نونهالان و نوجوانان کشور برگزار شد

جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات آزاد نونهالان و نوجوانان در دو بخش دختران و پسران با حضور عوامل اجرایی در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات آزاد نونهالان و نوجوانان کشور با حضور عشرت شاه محمدی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون تکواندو، محمد نوذری رئیس و علی اشرف قنبری دبیر کمیته مسابقات و فاطمه بابایی نماینده کمیته داوران  و سایر عوامل اجرایی مسابقات برگزار شد.

در این جلسه در خصوص نحوه وزن کشی،  برگزاری مسابقات آزاد با قوانین جدید داوری و شرایط برگزاری این رقابت ها بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست مقرر شد تا وزن کشی مسابقات آزاد در تمامی استان ها به غیر از شرکت کنندگان استان های البرز و تهران در خانه تکواندو  انجام شود و وزن کشی شرکت کنندگان استان های البرز و تهران در هیات تکواندو استان تهران برگزار می شود. مسابقات آزاد نوجوانان در بخش دختران نیز در تاریخ های چهارم، پنجم و ششم خرداد ماه برگزار می شود. 

مسابقات آزاد نونهالان پسران از 31 اردیبهشت تا دوم خرداد ماه برگزار می شود. رقابت های آزاد بخش نوجوانان در بخش پسران نیز از هشتم تا دهم خرداد ماه برگزار خواهد شد. گفتنی است باتوجه به آمار ثبت نام شرکت کنندگان احتمال تغییر یک روزه در مسابقات نوجوانان وجود دارد.

 

  • 13:59
  • 1401/02/21
  • 3362