کشاورز: ملی پوشان پاراتکواندو شرایط فنی خوبی دارند

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو کشورمان گفت: گرچه بازیکنان تیم ملی جوان هستند اما از لحاظ تکنیکی سطح قابل قبولی دارند.

عاطفه کشاورز سرمربی تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، درباره اردوی تیم ملی پاراتکواندو پیش از اعزام به رقابت های بین المللی امارات، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اردوی آماده سازی تیم ملی در سال جدید از فروردین ماه به میزبانی شهرستان چالوس شروع شد. ابتدا  9 تکواندوکار در تمرینات حضور داشتند که پس ازبرگزاری رقابت های انتخابی شش تکواندوکار در اردوی باقی ماندند. شرایط خوبی در اردوی تیم ملی داشتیم و البته نفرات حاضر در اردو برای بالابردن تجربه و توان خود  نیاز به مبارزات بیشتر با تکواندوکاران جدید دارند. 

وی در خصوص نفرات حاضر در این اردو، بیان کرد: بعد از اردوی مازندران، تمرینات تیم در خانه تکواندو پیگیری شد و در نهایت مریم عبدالله پوردروزن 47- کیلوگرم، سحر قنبری در وزن 52- کیلوگرم، رزا ابراهیمی در وزن 57- کیلوگرم و لیلا میرزایی در وزن 65+ کیلوگرم به رقابتهای امارات که میدانی برای کسب سهمیه پاراآسیایی هانگژو می باشند اعزام خواهند شد.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان در خصوص  پیش بینی اش از عملکرد شاگردان خود در رقابت های شارجه، اظهارداشت: تکواندوکاران ما شاید جوان باشند اما به لحاظ  فنی شرایط خوبی دارند و باید تلاش کنند از آن بهترین استفاده را ببرند.  مسابقات کسب سهمیه رقابتی است که باید تکواندوکاران  با تلاش مضاعف به هدفی که دارند، برسند. 

  • 14:28
  • 1401/03/02
  • 4724