مسابقات کسب سهمیه شارجه؛

پاراتکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند

مراسم قرعه کشی رقابت های بین المللی پاراتکواندو امارات برگزار و در نهایت نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های بین المللی پاراتکواندو امارات امروز پنجشنبه پنجم خردادماه با حضور ۴۶ تکواندوکار از ۱۴ کشور" ایران، امارات، بحرین، قزاقستان، فیلپین، ازبکستان، عراق، تایلند، ژاپن، هند، نپال، اندونزی، مغولستان و لائوس" در شارجه برگزار می‌شود.

مراسم قرعه کشی این مسابقات برگزار شد و طی آن پاراتکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند.

بر همین اساس "مهدی داتلی بیگی "جوان ۱۶ ساله تیم ملی کشورمان که اولین حضور خود در رده بزرگسالان را تجربه می‌کند، دور نخست استراحت داشته و سپس به دیدار «موهیت سینگ» از هند می‌رود. در این وزن ۱۶ ورزشکار به رقابت خواهند پرداخت.

"سجاد جوانبخت "نماینده وزن -70 کیلوگرم تیم ملی در اولین دیدار باید با «خاتری کاتریک» از هند پیکار کند و در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی به دیدار نماینده ازبکستان خواهد رفت.

در بخش بانوان  در وزن ۴۷- کیلوگرم" مریم عبدالله پور" دور نخست استراحت دارد و سپس به دیدار برنده نپال و قزاقستان می‌رود.

"رزا ابراهیمی" در وزن ۵۷- کیلوگرم در تنها مبارزه خود به مصاف «کانیکا خونکاوی» از تایلند می‌رود. "سحر قنبری" در وزن ۵۲- کیلوگرم «فریداخن حبیبلائف» نماینده ازبکستان را پیش رو خواهد داشت.

هدایت تیم ملی  پاراتکواندو کشورمان در بخش آقایان، مرتضی سلطانی  به عنوان سرمربی و علی کریمی صابر مربی تیم هستند و در گروه  بانوان برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و زهرا حسینی مربی تیم است.

گفتنی است رقابت های بین المللی امارات، آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه بازی‌های پاراآسیایی هانگژو است. 

  • 09:30
  • 1401/03/05
  • 998