رقابتهای قهرمانی کسب سهمیه بازیهای پاراآسیایی؛

جوانبخت به مدال برنز رسید

سجاد جوانبخت نماینده وزن 70- کیلوگرم کشورمان در مسابقات کسب سهیمه بازیهای پاراآسیایی، با واگذاری نتیجه به نماینده ازبکستان بر سکوی سومی ایستاد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو ؛رقابت های بین المللی پاراتکواندو -امارات  کسب سهیمه بازیهای پاراآسیایی در دو گروه مردان و زنان  از صبح امروز پنجشنبه پنجم خردادماه با حضور ۴۶ تکواندوکار از ۱۴ کشور" ایران، امارات، بحرین، قزاقستان، فیلپین، ازبکستان، عراق، تایلند، ژاپن، هند، نپال، اندونزی، مغولستان و لائوس" در سالن  التیقه در شهر شارجه در حال برگزاریست.

" جوانبخت " نماینده وزن 70- کیلوگرم کشورمان با واگذاری نتیجه به نماینده ازبکستان به نشان برنز مسابقات بین المللی شارجه رسید.

جوانبخت که یک وزن بالاتر از وزن خود در این رقابتها حضور داشت در اولین مبارزه خود مقتدرانه «خاتری کاتریک» از هند را با نتیجه  31 بر یک ناک اوت کرد و  به برتری رسید ،اما در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به حریف ازبکستانی خود  26 بر 16   واگذار و به مدال برنز این رقابت ها بسنده کرد.

هدایت تیم ملی  پاراتکواندو کشورمان در بخش آقایان، مرتضی سلطانی  به عنوان سرمربی و علی کریمی صابر مربی تیم هستند. گفتنی است رقابت های بین المللی امارات، آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه بازی‌های پاراآسیایی هانگژو است. 

  • 15:25
  • 1401/03/05
  • 1449