به مناسبت آزادسازی خرمشهر؛

حضور جامعه ورزشی تکواندو مازندران در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام

مراسم خاکسپاری شهید گمنام دفاع مقدس در محوطه اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان مازندران، پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس به مناسبت آزاد سازی خرمشهر با حضور مسئولان کشوری و استانی و جامعه ورزش و جوانان در محوطه اداره کل ورزش ورزش و جوانان مازندران به خاک سپرده شد‌.

تکواندوکاران شهرستان ساری با برپایی ایستگاه صلواتی و حضور در این مراسم در کنار فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو مازندران بار دیگر با پیکر پاک شهدای گمنام تجدید میثاق کردند.

این مراسم با حضور دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان، سردار باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، سردار میرزایی فرماندهی انتظامی استان، سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، دکتر، معاونین و مسئولان ستادی اداره کل ورزش و جوانان، روسای ادارات ورزش و جوانان، معاونین اداره کل، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، روسای هیات های ورزشی استان و شهرستانها و جامعه بزرگ ورزش و جوانان مازندران در کنار گود زورخانه و کشتی پهلوانی اداره کل ورزش و جوانان استان برپا شد.

گفتنی است، گود زورخانه شهدای گمنام ساری همزمان با آیین تشییع این شهید خوشنام، در اداره کل ورزش و جوانان مازندران به بهره برداری رسید.

  • 19:22
  • 1401/03/05
  • 3046