دوره دانش افزایی داوری و مربیگری تکواندو استان لرستان برگزار شد

دوره دانش افزایی تکواندو استان لرستان با حضور 100 داور و مربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو هیأت تکواندو استان لرستان ، دوره دانش افزایی داوری و مربیگری تکواندو استان لرستان در 2 بخش آقایان و بانوان در سالن جلسات شهرداری مرکزی استان و خانه تکواندو استان لرستان برگزار شد.

این دوره جهت فراگیری قوانین جدید تکواندو به داوران و مربیان استان طراحی گردید که با استقبال داوران و مربیان استان رو به رو شد .

در ابتدای این دوره کل حاضران در سالن جلسات شهرداری به احترام سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران به پا خواسته ، جافر وفایی در اولین صحبت های خود ضمن تشکر از حضور تمامی داوران و مربیان استان که در این دوره شرکت کرده بودند گفت : مایه مباهات است که تکواندو استان لرستان در 2  بخش آقایان و بانوان به این باور رسیده  که می توانند محکمتر و قویتر از سال های گذشته برای نشاط و شادابی و ورزش در جامعه مثمر ثمر باشند .

وفایی با اشاره به اینکه قوانین جدید داوری تغییر پیدا کرده است، گفت: تمامی داوران و بویژه مربیان تکواندو استان میبایست سبک تکواندو شاگردان خود را تغییر داده تا در مسابقات پیش رو دچار مشکل نشوند . تکواندو استان لرستان با دارا بودن داوران ممتاز در سطح استان و کشور و بین المللی می تواند مایه افتخار و نمونه ای از تلاش و کوشش در داوری در میادین بزرگ تکواندو باشد .

جافر وفایی در ادامه  اظهار کرد: قوانین داوری بصورت ویدئویی و با مدرسین این دوره آقایان جافر وفایی ، ابراهیم مهاجر و شهریار احمدی در سالن جلسات شهرداری مرکزی شهرستان خرم آباد از بمدت 6 ساعت تدریس و جهت برگزاری ادامه کلاس ها با حضور داوران و مربیان در خانه تکواندو استان لرستان بررسی شد که موجب رضایت تمامی شرکت کننده قرار گرفت.

در پایان هیأت تکواندو استان به حاضرین در این دوره گواهینامه دانش افزایی و برای فعالان تکواندو استان در هر 2  بخش آقایان و بانوان با برگزاری جشن روز دختر و اجرای سرود سلام فرمانده، هدایایی را اهدا کردند.

  • 01:03
  • 1401/03/14
  • 3125