تکواندوکاران بوشهری با طنین "سلام فرمانده" همنوا شدند

با حضور گسترده تکواندوکاران شهرستان های دشتی و تنگستان، هم‌خوانی سرود سلام فرمانده در خورموج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، هم‌خوانی بزرگ سرود سلام فرمانده در شهر خورموج عصر چهارشنبه با حضور تکواندوکاران شهرستان های دشتی و تنگستان برگزار شد.

سید جلال سید مردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر با بیان اینکه این اجتماع باشکوه معنوی به مناسبت دهه کرامت برگزار شد، گفت: صدها تکواندوکار کودک، نونهال و نوجوان دختر و پسر با اجرای سرود حماسی سلام فرمانده با حضرت مهدی موعود (عج) تجدید بیعت کرده و آمادگی خود را برای تحقق اهداف آن امام همام ابراز داشتند.

وی افزود : سرود سلام فرمانده با حضور و همخوانی ٣١٣ دهه نودی تکواندوکار دختر و پسر در سالن شهید مهدوی خورموج اجرا و مورد استقبال جامع تکواندو قرار گرفت. همچنین در این برنامه چند فعالیت متنوع فرهنگی، حماسی و ورزشی اجرا شد و شرکت کنندگان در حالی که در دست خود پرچم جمهوری اسلامی، لبیک یا امام زمان (عج) و عکس‌هایی از مقام معظم رهبری و سردار  سیلمانی در دست داشتند سرود سلام فرمانده را همخوانی کردند.

در این مراسم تعدادی از مسئولان از جمله جانشین فرمانده سپاه دشتی، رئیس بسیج ورزشکاران استان بوشهر، رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتی، رئیس هیات تکواندو استان بوشهر، مسئول کمیته فرهنگی هیات تکواندو استان بوشهر و تعدادی از مدیران و مسئولان شهرستان دشتی حضور داشتند.

  • 01:13
  • 1401/03/19
  • 4748