۲ و ۳ تیر ماه؛

مسابقات قهرمانی هانمادانگ ، پومسه و کیوروگی شمال شرق برگزار می شود

رقابتهای آزاد قهرمانی تکواندو حوزه شمال شرق در سه بخش پومسه،هانمادانگ و کیوروگی طی روزهای ۲ و ۳ تیر ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت  هیات تکواندو استان تهران ؛ مسابقات قهرمانی حوزه شمال شرق در گروه پسران در سه بخش هانمادانگ  در چهار آیتم (قدرتی،رکوردی،تعادلی و پرشی) ، پومسه انفرادی و مبارزه در رده سنی نونهالان و نوجوانان  برگزار می گردد.

براساس اعلام مسئولین برگزاری،رقابتهای هانمادانگ و پومسه در روز پنجشنبه دوم تیر ماه و مسابقات کیوروگی سوم تیر ماه پیگیری خواهد شد .

مسابقات قهرمانی هانمادانگ  در ۱۰ آیتم رکوردی (آپ چاگی ، یوپ چاکی،آپ دولیو چاکی،فیلیپینی ، موم دولیو) ، تعادلی ( یوپ چاگی  ) قدرتی (،دیت چاگی،یوپ چاگی ) و پرشی ( نوپی آپ چاگی – تیویوپ چاگی ) در تمامی ردههای کمربندی برگزار می گردد.

 رقابتهای پومسه نیز در رده های سنی زیر ۱۲سال ، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال،۱۸ تا ۳۰سال ، ۳۱ تا ۴۰سال ، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۰ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵سال و  بالای ۶۵ سال  در رده های کمربندی سبز _ آبی و قرمز – مشکی است  .

لازم به ذکر است مسابقات تکواندو در رده های سنی نونهالان و نوجوانان و در رده های کمربندی سبز- آبی و قرمز _مشکی برگزار می گردد.

گفتنی است علاقمندان جهت ثبت نام  در این رقابتها می توانند تا  ۳۱ خرداد ساعت ۱۲ ظهر  به سایت مسابقات مراجعه نمایند.

  • 23:38
  • 1401/03/19
  • 2765