حسینعلی نعیمی سرمربی تیم ملی نونهالان گفت:

به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد رقابتهای جهانی می شویم

سرمربی تیم ملی نونهالان گفت: تکواندو ایران یکی از قدرتهای برتر دنیاست و ما در تیم نونهالان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پای به آوردگاه جهانی صوفیه خواهیم گذاشت.

به گزارش روابط  عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز و اعلام حسین علی نعیمی سرمربی تیم ملی نونهالان اردوی تیم ملی به میزبانی هیات تکواندو البرز با حضور  25 هوگوپوش در حال برگزاری است.

نعیمی گفت: بعد از برگزاری مسابقات آزاد کشوری که با استقبال بی نظیر  685 تکواندو کار روبرو شدیم 75 نفر در قالب سکونیشنان و دعوت کمیته فنی به مرحله بعدی مسابقات را یافتند تا 25 نفر کنونی مجوز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آورند.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی به میزبانی شایسته استان البرز و مجتمع ورزشی کوروش از 22 خرداد ماه 1401 آغاز و تا 31 خرداد ادامه خواهد داشت تا پس از برگزاری مرحله سوم انتخابی با حضور داوران رسمی نفرات اعزامی به رقابتهای جهانی و آسیایی شناسایی گردد.

شایان ذکر است: پس از مشخص شدن ترکیب تیم ملی در دو بخش، اردوی تیم جهانی در شمال کشور و تیم آسیایی در شهرستان شهریار برپا خواهد شد.

نعیمی تصریح کرد: با توجه به اینکه طی سه سال اخیر ورزش درگیر شیوع ویروس کرونا بود متاسفانه صدمات زیاده به بدنه ورزش کشور خورد ورزش المپیکی تکواندو نیز از آسیب های موجود بی نصیب نماند، به همین دلیل و عدم برگزاری مسابقات و لیگ تکواندوکاران از عرصه رقابت به دور بودند که این موضوع کار را برای مربیان خصوصا در رده های پایه سخت تر کرد.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: با توجه به توضیحات فوق کار سختی پیش رو داریم، اما  چون هدف گذاری لازم را کرده ایم با اتکا به عنایت الهی، کمک فدراسیون و غیرت و همت تک تک بچه ها تلاش خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را کسب کنیم،ضمن آنکه ما به عنوان مدعی و مدافع عنوان قهرمانی پا به عرصه این رقابتها خواهیم گذاشت.

این مسئول گفت: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا در کل جهان بود وقفه ای در روند برگزاری رقابتها به وجود آمد اما کشورهای اروپایی به سرعت و با تدابیر امنیتی مسابقات خود را از سر گرفتند، انتخابی آزاد کشوری در این رده سنی طی ماه جاری اولین مسابقه رسمی از سوی فدراسیون بود ، با توجه به تفاوت موجود همه تلاش بنده و همکارانم در کادر فنی این خواهد بود تا نمایندگان تیم ملی را از لحاظ بدنی و فنی و به سطح ایده آل برسانیم.

وی خاطر نشان ساخت: خوشبختانه نونهالان بسیار باهوش و تکنیک پذیر هستند و این مهم به ما کمک شایانی در مسیر قهرمانی خواهد کرد.

کشور ایران عنوان قهرمانی جهان و آسیا را یدک میکشد و نام کشورمان همواره زبانزد می باشد ،در طول مسابقات در ادوار گذشته همواره مربیان و بازیکنان دیگر کشورها توجه ویژه ای به هوگوپوشان ایرانی داشته اند و تیم ملی ما زیر ذره بین و چشم های تیز بین کارشناسان بود که این موضوع نقطه عطفی در تکواندو ایران محسوب می شود.

نعیمی در پایان با تشکر ویژه از میزبانی هیات تکواندو استان البرز گفت: خوشبختانه در البرز همه امکانات نرم افزاری، سخت افزاری و تغذیه فراهم بوده که این مهم جای قدرانی ویژه از کوروش رجلی سرمربی تیم ملی نونهالان در مسابقات آسیایی دارد.

امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی  مزد همه زحمات عزیزان را بدهیم.

  • 15:33
  • 1401/03/27
  • 2360