با حضور خادمین امام رضا آیین بدرقه ملی پوشان تکواندو ایران برگزار شد

مراسم بدرقه ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا با حضور اعضای تیم های ملی و خادمین امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم بدرقه ملی پوشان کیوروگی، پومسه و امید برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی،هفتمین دوره در بخش پومسه و رقابت های آزاد کره جنوبی، با حضور مسعود لشگری سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو، عشرت شاه محمدی سرپرست نایب رئیسی بانوان، جمعی از پیشکسوتان ، خانواده شهید تکواندوکار سید جبرئیل میر عیسی خانی، کادر فنی و ملی پوشان در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

با توجه به آنکه نام کاروان ملی پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا از سوی رئیس فدراسیون مزین به نام امام هشتم، ثامن الحجج (ع) شده بود، مراسم فوق با حضور خادمین آن امام همام برگزار شد. 

در ابتدای این مراسم ضمن تلاوت قرآن مجید و پخش سرود ملی کشورمان، مسعود لشگری سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو با اشاره به اهمیت رقابت‌های قهرمانی آسیا، بیان کرد: در ابتدا از خانواده‌ شهید میر عیسی خانی بابت حضور در این مراسم  تشکر می‌کنم که به این جمع آمده اند. امیدوارم دعای امام‌ رضا (ع) بدرقه راه ملی پوشان تکواندو شود و همگی دست پر از این رویداد برگردیم. همه بر آن هستند که ملی پوشان مزد زحماتشان را در رقابت های قهرمانی آسیا می گیرند و ما هم امیدواریم این اتفاق بیفتد. 

در ادامه این مراسم، نادر خدامرادی، سجاد مردانی، مهران برخورداری، آتوسا فرهمند پارسا و اکرم خدابنده کاپیتان های تیم های ملی به همراه سایر ملی پوشان سوگندنامه ورزشکاران را قرائت کردند‌.

همچنین ملی پوشان کشورمان با حضور خادمین حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و پرچم حرم امام مهربانی ها دل های خود را به مشهد قلب ایران سپردند تا دعای خیر هشتمین اختر تابناک ایران بدرقه راهشان باشد. 

در پایان مراسم از خانواده شهید سید جبرئیل میرعیسی خانی تجلیل شد.

  • 14:03
  • 1401/03/28
  • 1559