کیانی : با قدرت مقابل تمام حریفانم مبارزه می کنم

ملی پوش تکواندو گفت: به سطح ایده آلی از آمادگی برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا رسیده ام.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو ، ناهید کیانی ملی پوش وزن سه کشورمان پیش از اعزام به این رقابتها در گفت و گو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران بیان کرد: پس از 3 ماه تمرینات منظم و فشرده خدا را شاکرم که توانستم به سطح مطلوبی از آمادگی برسم و با شرایط مطلوبی از لحاظ جسمانی و ذهنی به این رقابت ها بروم. چانچئون چهارمین تجربه من در مسابقات قاره کهن است و تمام تلاشم را برای کسب خوشرنگ ترین مدال این رقابت ها خواهم کرد تا کلکسیون افتخاراتم را در آسیا تکمیل کنم .

ملی پوش کشورمان در خصوص حریفانش در رقاتبهای آسیایی بیان کرد:از تمامی رقبایم در این مسابقات شناخت کامل دارم و با اکثر شان مبارزه کردم البته بعضی تیم ها با نفرات جدید شرکت کردند،مهمترین حریفم پانی پاک تایلندی است که دارنده دو مدال المپیکی است، قطعا با تمام توانم مقابل این حریف قدیمی و سنتی حاضر خواهم شد و پیروز میدان می شوم .

کیانی در پایان بیان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا میدان بزرگی است و قطعا تمام تیم ها با قدرت پا به این رقابتها می گزارند و برای کسب بهترین عنوان می جنگند،بانوان ایران نیز با تمام توان و قدرت مقابل حریفانش می رود و با توکل به خدا و امام مهربانی ها امام رضا (ع) بهترین نتیجه را خواهیم گرفت.

  • 11:09
  • 1401/03/31
  • 3189