مینو مداح سرمربی البرزی تیم ملی گفت:

مهمترین مدعیان تکواندو در قاره آسیا حضور دارند

سرمربی تیم ملی جوانان و بزرگسالان از چگونگی روند برگزاری اردوی تیم ملی و آمادگی اعضا در مدت زمان محدود سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز و اعلام مینو مداح سرمربی البرزی تیم ملی جوانان و بزرگسالان رقابت های هفتمین دوره قهرمانی آسیا خیلی سنگین تر از ادوار گذشته رگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ویروس کرونا فروکش کرده است، تکواندوکاران زیادی به تلاطم گرفتن امتیاز رنکینگ المپیک افتاده اند تا در بزرگترین و مهم ترین رویداد ورزشی شرکت نمایند،بنا بر این مهم چهره های مطرح آسیا در این رقابتها حضور دارند و سطح رقابت ها بسیار بالاست.

سرمربی تیم ملی افزود: بیشترین کشورهای مدعی در تکواندو در حوزه قاره آسیا میباشد، بنابراین کار سختی پیش رو داریم. متاسفانه تایم بسیار محدودی بابت تمرین ملی پوشان داشتیم،به زعم بنده اگر زمان کافی در اختیار داشتیم بچه ها به آمادگی بهتری میرسیدند، اما با شرایط موجود تمام توان خود را گذاشتیم تا اعضا تیم ملی در همین وهله زمانی کوتاه به بهترین وضعیت ممکن بدنی خود در  رقابت های قهرمانی آسیا برسند.

مداح گفت: تمام امید ما این است که هوگوپوشان بر روی شیهاپ جانگ بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند. به لحاظ روحی و روانی اعضا تیم ملی در شرایط مطلوبی به سر میبرند،اما مهم این است که بچه ها به جو مسابقات و حریف مقابل تسلط لازم را داشته باشند.

وی در پایان گفت: امیدوارم دعای خیر مردم کشورم پشتوانه تیم ملی باشد و با نتیجه خوب به کشور بازگردیم.

  • 11:41
  • 1401/04/02
  • 2300