مراسم استقبال از پومسه روهای اصفهانی در رقابت های قهرمانی آسیا برگزار شد

مراسم استقبال از نمایندگان استان اصفهان در تیم ملی پومسه جمهوری اسلامی ایران که در رقابت های قهرمانی آسیا حضور داشتند در گلستان شهدای اصفهان با حضور مسئولین ورزش استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اصفهان،تیم ملی پومسه کشورمان که به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شده بودند روز گذشته به کشورمان بازگشتند و مورد استقبال مسئولین قرار گرفتند.

از استان اصفهان در این مسابقات 6 پومسه رو و یک مربی حضور داشتند که آقایان علی نادعلی و حسین بهشتی و خانمها مرجان سلحشوری،مرجان تاجی رستم آبادی،مهسا صادقی و یاسمن لیموچی بعنوان بازیکن و خانم اکرم مهدی پور بعنوان مربی در این رقابت ها حضور داشتند که تعداد نمایندگان استان اصفهان به 7 نفر می رسد.

عصر روز گذشته در گلستان شهدای اصفهان مراسم استقبال از پومسه روها با حضور شهرام الله آبادی رئیس ، جواد ابن یمین دبیر و دیگر مسئولین هیأت تکواندو استان اصفهان،حمید جمالی معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، زهره مردانی سرپرست گروه معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان، داوود نصر اصفهانی سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان،سرهنگ وحید رجبی مسئول بسیج ورزشکاران استان و دیگر مسئولین استان اصفهان برگزار شد.

  • 09:55
  • 1401/04/05
  • 1587