اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی بانوان گفت:

امیدوارم نتایج رقابتهای آسیایی در رقابتهای کشورهای اسلامی تکرار شود

اکرم خدابنده پس از کسب مدال طلا و عنوان بهترین بازیکن در مسابقات قهرمانی آسیا به رقابتهای کشورهای اسلامی اعزامی میگردد.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل ازهیات تکواندو استان البرز اکرم خدابنده کاپیتان سنگین وزن تیم ملی در بیست و پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا این رقابتها شد.

وی با اشاره به قهرمانی مقتدرانه تیم ملی بانوان  گفت: کسب شش مدال رنگارنگ و قهرمانی تیم ملی  بانوان کشورمان اتفاق بزرگی بود که برای نخستین بار در کشور کره مهد تکواندو جهان با هدایت  مینو مداح مربی مجرب تیم ملی  رخ داد .

خدابنده که به عنوان بهترین بازیکن این رقابتها معرفی شد ادامه داد: خوشحالم که بعد از سال ها تمرین و ممارست  و فراز و نشیب های فراوان در طول دوران حرفه ای ورزشی ام موفق به کسب این عنوان شدم.

ملی پوش شایسته استان البرز تصریح کرد : سطح رقابتهای آسیایی بسیار بالا بود و کشورهای مدعی  همانند کره، چین ،اردن که در رقابتهای المپیک نیز حرف اول را می زنند حضور داشتند  و گمان میکنم همین مهم و حضور قدرتمند دیگر کشورها در این رویداد باعث شد تا در بخش آقایان موفق به کسب سکو و مدال طلا نشدیم.

بازیکن سنگین وزن البرزی گفت: نتایج این رقابتها خصوصا در بخش بانوان نشان داد که همه تکواندوکاران کشورمان اگر روی اهداف قهرمانی خود تمرکز لازم را داشته باشند و با تمام وجود بخواهند  میتوانند به نتیجه مطلوب برسند.

خدابنده که در رقابتهای همبستگی کشورهای اسلامی نیز به عنوان نماینده کشورمان به قونیه اعزام خواهد شد خاطر نشان کرد: امیدوارم با حمایت مسئولین و هدایت کادر فنی و تلاش اعضا تیم نتایج مسابقات قهرمانی آسیا تکرار شود و صاحب بهترین عنوان در این رقابتها شویم.

شایان ذکر است رقابتهای همبستگی اسلامی به میزبانی کشور ترکیه در اواسط مرداد ماه برگزار می گردد.

  • 15:34
  • 1401/05/04
  • 3015