پیام تبری سید مردانی به مناسبت قهرمانی ایران در مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان بوشهر طی پیامی قهرمانی تکواندوکاران ایران در مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه2021 را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، سید جلال سید مردانی که خود به عنوان نماینده داوری ایران در این رقابت حاضر است، قهرمانی تیم تکواندو در رقابت‌های بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه2021 را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

«قهرمانی ملی پوشان ایران در  بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه2021 با کسب ۵ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز در دو بخش آقایان و بانوان به ارمغان آمد، نوید دهنده پدید آمدن نسلی جدید و پرافتخار و البته آینده‌دار برای ورزش ایران است تا به استمرار در درخشش‌های آنها در رویدادهای مهم جهانی و المپیک امیدوار باشیم .

این نسل جدید و پرافتخار بدون شک پشتوانه غنی و ارزشمند برای ورزش تکواندو کشور محسوب می‌شوند و قهرمانی با شکوه آنها شایسته تقدیر و تشویق است.

این قهرمانی ارزشمند را به ریاست محترم فدراسیون و تک تک ورزشکاران و مربیان ارزشمند تیم ملی و همچنین خانواده بزرگ تکواندو و مردم ورزش دوست ایران عزیز تبریک عرض می نمایم.»

  • 23:37
  • 1401/05/21
  • 4126