نشست رئیس هیئت تکواندو و اعضای هیئت رئیسه و کمیته های هیات بوشهر برگزار شد

نشست رئیس هیئت تکواندو و اعضای هیئت رئیسه و کمیته های هیات استان بوشهر در محل هتل پاسارگاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر ؛ سید جلال سید مردانی رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر با بیان مطلب فوق گفت: مسابقات قهرمانی تکواندو خردسالان منطقه ۵ کشوری از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۲ مهرماه ماه به میزبانی بوشهر با حضور استان های بوشهر ، اصفهان ، فارس ، چهارمحال و بختیاری ، خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد در مجموعه ورزشی سالن فجر برگزار می شود.

وی گفت: حدود ۱۰۰ نفر شرکت کننده ، کادر فنی و داوران در استان حضور پیدا میکنند و این فرصتی مناسب جهت معرفی جاذبه ها و فرهنگ استان است و برای رسیدن به این هدف دستگاه های اجرایی پای کار هستند و همکاری لازم را خواهند داشت.

رئیس هیئت تکواندو استان افزود: برای اینکه این میزبانی به نحو عالی انجام شود تقسیم کار صورت گرفته و وظایف هر دستگاه اجرایی مشخص شده است.

سید مردانی گفت : برگزاری چنین میزبانی هایی در استان بوشهر سبب کشف استعدادها و همچنین کسب تجربه ورزشکاران استان جهت حضور در رقابتهای بین المللی می شود.

لازم به ذکر است؛ در پایان وظایف محوله به هر دستگاه و کمیته های هیئت استان مشخص شد و از تمام مدیران کمیته ها خواسته شد تمام توان خود را جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این رقابت ها بکار گیرند.

  • 18:41
  • 1401/07/14
  • 5182