« سئو جئونگ کانگ» دبیرکل فدراسیون جهانی تکواندو شد

دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو، دبیرکل WT را انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو امروز با اعلام این خبر نوشت: «سئو» از اکتبر 2021 به عنوان سرپرست دبیرکل کار خود را آغاز کرد. او از دانش خوبی در رشته تکواندو دارد و قبلاً به عنوان رئیس دپارتمان ورزش جهانی تکواندو، رئیس دفتر رئیس فدراسیون جهانی و مدیر ارشد روابط و توسعه اعضا در WT فعالیت کرده است.  جدا از تکواندو، توانایی «سئو» به عنوان یک کارشناس ورزش بین المللی شناخته می شود چرا که او به عنوان عضو گروه مشاوره پایداری، توسعه و آموزش ASOIF و عضو کمیسیون روابط بین المللی کمیسیون ورزش و المپیک کره خدمت کرده است. او همچنین سابقه عضویت در هیات رئیسه مرکز آموزش فدراسیون جهانی (Kukkiwon) را در کارنامه دارد. 

رئیس فدراسیون جهانی بعد از این انتصاب گفت: ما خوشحالیم که «جئونگ کانگ» را به عنوان دبیرکل تکواندوی جهان معرفی می کنیم. وی در مدت یک سال سرپرستی دبیرکلی، کارهای بسیار خوبی انجام داده و ثابت کرده است که مهارت ها و رهبری لازم برای مدیریت اداره فدراسیون ما را دارد. «جئونگ کانگ» تجربه بسیار قوی در تکواندو دارد و برای خانواده جهانی تکواندو شناخته شده است. با نزدیک شدن به پنجاهمین سالگرد ما در سال آینده، ما مطمئن هستیم او نقش مهمی در توسعه مداوم ورزش ما خواهد داشت.

«سئو جیونگ کانگ نیز در باره انتخابش گفت: من افتخار می کنم که به این سمت معتبر منصوب شدم. من مشتاقم اطمینان حاصل کنم که تکواندو به پیشرفت عالی که تحت رهبری دکتر «چو»  داشته است؛ ادامه می دهد. مطمئن هستم که اطلاعات من از ورزش و فدراسیون به من کمک می کند تا سهم مهمی در پیشرفت این رشته ورزشی داشته باشم. همچنین از رئیس و شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو که به من اعتماد کردند؛ سپاسگزارم.

  • 13:29
  • 1401/07/15
  • 5935