اهدای احکام اعضای کمیته هیانگ

طی جلسه با حضور مسئولین هیات و اعضای کمیته هیانگ از زحمات مسئول سابق تجلیل و احکام عوامل اجرایی نیز تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، کمیته هیانگ (itf) هیات تکواندو  با حضور کلیه اعضا  روز پنج شنبه 26 آبان ماه 1401 در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شرق شهرستان کرج جلسه هم اندیشی تشکیل داد.

در این جلسه فرهاد اصلانی دبیر هیات تکواندو،محمد رضا نریمانی رئیس هیات غرب شهرستان کرج، حسین لطفی مسئول کمیته هیانگ و اعضاء اجرایی این کمیته حضور داشتند.

فرهاد اصلانی در این نشست گفت: هیانگ در طی چند سال اخیر با سازماندهی ،تشکیل مجدد و فعالیت از سوی فدراسیون و به تبع آن در استان ها فعالیت و پیشرفت چشمگیری داشته است.

این مهم در استان تکواندو خیز البرز به عنوان مهد تکواندو کشور نیز رشد قابل چشمگیری داشته و شاکله اصلی آن محکم بسته شده است، کسب افتخارات متعدد و معرفی نفرات برتر این استان در رویدادهای اخیر فدراسیون و مسابقات آزاد گواه بر این مهم است، امیدوارم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد و این کمیته هم راستا با سیاست های هیات بیش از پیش رشد و پیشرفت داشته باشد.

شایان ذکر است در این جلسه از زحمات گلی زاده مسئول سابق این کمیته تجلیل به عمل آمد و احکام نفرات اجرایی این کمیته اهدا شد.

  • 15:35
  • 1401/08/28
  • 3959