رقابت تیم های مدعی در هفته هفتم و هشتم جام نقش جهان

رقابت های هفته هفتم و هشتم لیگ دسته یک تکواندو "جام نقش جهان"روز دوشنبه-30 آبان ماه در خانه تکواندو پیگیری می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو،  بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک تکواندو "جام نقش جهان"گرامیداشت شهید شاخص ورزش کشور «شهید شاهرخ ضرغام» روز دوشنبه-30 آبان ماه 12 دیدار از هفته های هفتم و هشتم در خانه تکواندو پیگیری می شود.

در این دوره از مسابقات تیم های زنده یاد محمدرضا بابادی، باشگاه تکواندو پارسیان، دانشگاه آزاد اسلامي، تعاونی گمرگ شهید رجائی بندرعباس، فرمانیه، باشگاه حضرت سید الشهداء اهواز، هیات تکواندو نوشهر، لوازم خانگی کن، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، نیروی زمینی ارتش، شرکت بازرگانی هم وطن آریای بوشهر، ساج تیک چوب همدان، باشگاه مقاومت، مناطق نفت خیز جنوب و بارمان ابزار و یراق توسن به رقابت می پردازند.

در مهمترین بازی هفته هفتم تیم مقاومت به مصاف ایران استار می رود و لوازم خانگی کن با مناطق نفت خیر جنوب رو به رو می شود. تیم صدرنشین نیروی زمینی ارتش نیز برابر بارمان ابزار و یراق توسن صف آرایی خواهد کرد. در هفته هشتم نیز تیم مدعی مقاومت برابر مناطق نفت خیز جنوب و لوازم خانگی کن مقابل مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه قرار می گیرند.

لازم به ذکر است تا پایان هفته ششم نیروی زمینی ارتش با 5 بازی و 15 امتیاز به دلیل تفاضل 24 به صدر جدول صعود کرد. لوازم خانگی کن با همین تعداد بازی و تفاضل 20 با یک پله نزول به جایگاه دوم رفت و  مقاومت هم با 13 امتیاز در مکان سوم قرار گرفت تا با حضور 3 تیم 12 امتیازی ابزار یراق و توسن، مناطق نفت خیز جنوب و دانشگاه آزاد اسلامی در مکان های چهارم تا ششم جمع مدعیان کامل شود. 

برنامه مسابقات هفته هفتم و هشتم و به شرح ذیل است:

هفته هفتم
ایران استار - باشگاه مقاومت
فرمانیه - زنده یاد محمدرضا بابادی
هیات تکواندو نوشهر - شرکت بازرگانی هموطن آریای بوشهر
مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه -  تعاونی گمرگ شهید رجائی بندرعباس
مناطق نفت خیز جنوب - لوازم خانگی کن
بارمان ابزار و یراق توسن - نیروی زمینی ارتش

هفته هشتم
دانشگاه آزاد اسلامی -  شرکت بازرگانی هموطن آریای بوشهر
فرمانیه -   تعاونی گمرگ شهید رجائی بندرعباس
ایران استار - بارمان ابزار و یراق توسن
هیات تکواندو نوشهر - باشگاه حضرت سید الشهداء اهواز
مججتمع فرهنگی ورزشی جوانه - لوازم خانگی کن
مناطق نفت خیز جنوب - باشگاه مقاومت 

  • 10:03
  • 1401/08/29
  • 4413