کلنگ خانه تکواندو شهرستان کاشان به زمین می خورد

 خانه تکواندو شهرستان کاشان با استفاده از ظرفیت خیرین ورزشیار احداث می گردد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون و به نقل از هیات تکواندو استان اصفهان، هیات تکواندو شهرستان کاشان پس از سال ها انتظار و پیگیری علیرغم اعلام آمادگی خیر ورزشکار خوشبختانه مقرر شد به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر کلنگ خانه تکواندو شهرستان کاشان در روز جمعه ۱۴ بهمن به دست مسئولین شهرستان و استان و جامعه تکواندو شهرستان به زمین خورد تا این آرزوی دیرین ورزشکاران تکواندو شهرستان برآورده گردد.

خانه تکواندو شهرستان کاشان در منطقه فاز یک ناجی آباد کاشان در زمینی با کاربری ورزشی به متراژ ۶۷۰۰ متر مربع و اختصاصی خانه تکواندو به متراژ ۲۸۰۰ متر مربع با برآورد ۱۰۰ میلیارد ریال با زمان پیش بینی شده یک سال به دست خیر ورزشکار دکتر عزیز قنواتی احداث می گردد.

شایان ذکر است خانه تکواندو کاشان با ظرفیت ۴ تخته تشک شیاپ چانگ در قالب یک باب سالن ،ساختمان اداری و سوئیت ویژه داوران و مربیان قابلیت برگزاری مسابقات کشوری و ملی را نیز دارا خواهد بود.

هیات تکواندو شهرستان کاشان دارای ۴۴ باشگاه ورزشی تحت پوشش که از این تعداد ۲۴ باشگاه ویژه آقایان و ۲۰ باشگاه ویژه بانوان می باشد که بالغ بر ۲۰۷۰ ورزشکار در رده های سنی مختلف در حال آموزش می باشد .

 

 

  • 08:24
  • 1401/11/13
  • 3285