به مناسبت دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد؛

برگزاری رقابت‌های چندجانبه تکواندو استان قم

مهلت ثبت‌نام در مسابقات تکواندو چندجانبه استان‌های همجوار قم در گروه‌‌سنی نوجوانان رده کمربند قرمز و مشکی در گروه پسران تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان قم؛ مسابقات تکواندو چندجانبه استان‌های همجوار قم به مناسبت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در بخش کیوروگی در گروه پسران به صورت تیمی انفرادی، روز جمعه ۲۱ بهمن‌ماه به میزبانی هیات تکواندو استان قم در خانه تکواندو "شهیدان برجعلی‌زاده" برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام کمیته مسابقات هیات استان؛ تکواندوکارانی می‌توانند در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند که در رده‌کمربند قرمز و مشکی در گروه‌‌سنی نوجوانان متولد ۱۱ دی‌ماه ۸۴ تا ۱۰ دی‌ماه ۸۸ در اوزان ۴۵-، ۴۸-، ۵۱-، ۵۵-، ۵۹-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۳-، ۷۸- و ۷۸+ باشند.

وجه ثبت‌نام در این پیکارها به ازای هر تیم (۱۰ بازیکن، یک سرپرست و یک مربی) سه میلیون تومان است که بابت هزینه ورودی و ناهار می‌باشد که می‌بایست به حساب هیات تکواندو استان قم نزد بانک ملی به شماره 0109109415009 و یا کارت 6037997599028009 واریز گردد.

زمان پذیرش و وزن‌کشی (با نیم کیلوگرم ارفاق) از ساعت ۷ تا ۹صبح و زمان شروع مسابقات از ساعت ۱۰صبح روز ۲۱ بهمن‌ماه خواهد بود.

باتوجه به برگزاری مسابقات با هوگو و کلاه الکترونیکی، همراه داشتن لوازم ایمنی استاندارد و جوراب الکترونیکی توسط بازیکنان الزامی است.

مربیان و سرپرستان تیم‌ها می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09105373531 استاد محمد رضا رجبی تماس حاصل نمایند.

  • 15:41
  • 1401/11/16
  • 2534