در حاشیه مجمع عمومی سالیانه هیات تکواندو یزد؛

ساعی: ساخت خانه تکواندو استان باید در اولویت باشد/ یزد پتانسیل برپایی اردوی تیم ملی را دارد

رئیس فدراسیون تکواندو در مجمع عمومی سالیانه هیات یزد گفت: اگر سالنی مختص تکواندو به هیات یزد داده شود، حاضریم اردوهای تیم ملی امید را در یزد برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو،  مجمع عمومی سالیانه هیات تکواندو استان یزد با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون، علیرضا پورسلمان سرپرست مدیر کلی اداره ورزش و جوانان استان یزد و اعضای حقیقی وحقوقی تشکیل و گزارش عملکرد فنی هیات تکواندو استان و برنامه های سال ۱۴۰۱ توسط عزیزی رئیس هیات  ارائه شد.

بعد از ارائه گزارش ها عملکرد وصورت های مالی و عملکرد هیات در سال ۱۴۰۰و همچمین برنامه و تقویم ورزشی ۱۴۰۱ مورد تصویب مجمع قرار گرفت. در ادامه مجمع با معرفی اعضای هیات رئیسه و بازرس قانونی، برای انتخاب اعضای معرفی شده به صورت کتبی رای گیری بعمل آمد و اکثر نفرات معرفی شده آرای لازم را به دست آوردند.

در ادامه مجمع به تعدادی از اعضای مجمع فرصت داده شد تا پیشنهادات،انتقادات وموضوعات مرتبط با هیات را مطرح کنند. بعد از طرح موضوعات، پاسخ های مقتضي توسط مسئولان ارائه شد. در پایان علیرضا  پورسلمان سرپرست مدیر کلی ورزش وجوانان استان از حمایت های صورت گرفته و پیش رو از هیات تکواندو استان از جمله اختصاص زمین برای ساخت خانه تکواندو، اختصاص مکانی برای دفتر هیات و اختصاص بودجه مناسب برای تکواندو مطالبی را بیان کرد.

هادی ساعی (رئیس مجمع) در اتمام مراسم از علیرضا پورسلمان، همکارانش وهمچنین از اعضای مجمع تقدیر و تشکر کرد و عنوان داشت باید درتقویت کمی و کیفی تعداد داوران و مربیان استان تلاش بیشتری انجام داد و فدراسیون قطعا حمایت خواهد کرد‌.

ساعی همچنین عنوان داشت: ساخت خانه تکواندو باید در اولویت باشد و چنانچه سالنی مختص تکواندو به هیات داده شود، فدراسیون آن را تجهیز خواهد کرد و حاضریم اردوهای تیم ملی امید را در یزد برگزار کنیم. همچنین یکی از مربیان تیم ملی را برای تقویت فنی به استان یزد اختصاص داده ایم تا شاهد توسعه وپیشرفت تکواندو یزد باشیم.

  • 09:37
  • 1401/11/19
  • 2478