عزیزی: در تلاشیم جام "خواهر شهرها" را 18 تیرماه برگزار کنیم

رئیس هیات تکواندو استان یزد گفت: پیشنهاد برگزاری مسابقات تکواندو جام "خواهر شهرها" از سمت بنده بوده و امیدوارم بتوانیم این مسابقات را برگزار کنیم.

جمال الدین عزیزی رئیس هیات تکواندو استان یزد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار داشت: هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، طی دو روز سفر به استان یزد ضمن حضور در مجمع سالیانه هیات تکواندو استان دیدار هایی هم با شهردار یزد، فرمانده سپاه الغدیر، امام جمعه یزد و برخی از فعالان اقتصادی استان داشت. او در شهر میبد هم حضور یافت و از نزدیک تمرینات تکواندوکاران را مشاهده کرد و برای تشویق و ایجاد انگیزه در تکواندو کاران نونهال و‌ نوجوان، لباس تکواندو پوشید و کمربند چند تکواندو کار را بست.

او افزود: ساعی همچنین از هیات تکواندو استان بابت رشد خوبی که داشته، تقدیر کرد.

عزیزی در خصوص برگزاری مسابقات تکواندو جام خواهر شهرها در استان یزد بیان کرد: پیشنهاد برگزاری مسابقات تکواندو جام خواهر شهرها از طرف بنده در دیدار با شهردار یزد، مطرح شد که مورد استقبال شهردار نیز قرار گرفت و مقرر شد مکاتبات و پیگیری های لازم در این خصوص انجام شود.
او ادامه داد: با توجه به اینکه شهر یزد تنها شهر ایران است که در یونسکو ثبت جهانی شده است و به نام میراث جهانی شناخته می شود، برکزاری مسابقات تکواندو بین شهرهای خواهر خوانده شهر یزد و به میزبانی این شهر در تاریخ ۱۸ تیرماه (سالگرد ثبت جهانی یزد)، می تواند موجبات رشد و توسعه بیشتر تکواندو را فراهم سازد.

عزیزی در پایان خاطر نشان کرد: هیات تکواندو استان یزد در چند سال گذشته دچار عدم ثبات مدیریت بود و به همین دلیل دچار عقب ماندگی هایی شد . از آذرماه سال ۹۸ و با حضورم در هیات تکواندو استان یزد، با کمک گرفتن از تکواندو کاران فعال و پیشکسوت، فعالیت هایی را از سر گرفته بودیم که با اوج گرفتن بیماری کرونا متاسفانه تعطیل شد. از سال ۱۴۰۰ و با فعالیت باشکاه ها و شرکت تیم های استان در مسابقات کشوری، برگزاری مسابقات داخلی شروع شد و امیدواریم در سال آینده نیز این رشد ادامه داشته باشد و با ترکیب جدید هیات رییسه که در مجمع انتخاب شدند بتوانیم برنامه توسعه ای و قهرمانی را بخوبی به انجام برساند.

او در خصوص مشکلات تکواندو استان یزد گفت: در حال حاضر نداشتن خانه تکواندو بزرگترین مشکل این هیات است که امیدوارم با قول ها و مساعدت های داده شده هر چه سریعتر این مشکل حل شود.

  • 11:50
  • 1401/11/23
  • 3832